Divemaster Startet 20.November.2007 Del på Facebook Startet 20.November.2007 Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Boywonder Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Sweet... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Astor Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 En Grand Banks. Kun en 36! Håper nissen leser dette.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
vivvi Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Mye fint båtutstyr Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
MT. Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Fred på vår jord, og snille unger. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Lars H. Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Jeg er ikke så kravstor, så "kyss og klapp og en bit sukker" som min morfar en gang sa, er greit nok. Men radar til båten hadde jo vært tingen da! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hansa666 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Min ønskeliste var gavekort på Bjordal & Madsen, men fruen var ikke helt enig... MEN hun ble arg når jeg foreslo å legge en gaveliste for bryllupet på samme sted Ikke bare bare å være båtgal Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 En weekend på båten med Katrine Moholdt, men frua var ikke SÅ enig i valget av gave, hun mente jeg trengte radar i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 (redigert) Det er vist flere enn meg som ønsker seg radar! Redigert 20.November.2007 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Verrie Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 En kjekk sak man kan ønske seg, da nytteverdien er utrolig høy er seesnake micro, se lenken her. Denne fikk jeg av selgeren av båten vi har kjøpt nå. Jeg brukte denne i går kveld for å bese skuta i de krinkler og kroker man normalt ikke ser. Man kan også sette på klyper for å få tak i det man normalt ikke får tak i, samt forlengere. Et uvurderlig verktøy ! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Jeg ønsker meg bærbar VHF... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
bao Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 (redigert) Ankervinsj, frua sa hun spanderer. Nå er hu lei av å flytte seg når jeg skal ha tak i dreggen. Herlig. Redigert 20.November.2007 av bao (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Varmeapparat som virkar! (Men først må me få ny motor til å virka...) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Blue_Dragon Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 At det blir mindre klaging og negativt snakk på BP. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 At det blir mindre klaging og negativt snakk på BP. Enig!! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 I tillegg til å være enig med forrige talere så ønsker jeg meg bare en bittelitt større utgave av Skjælø, f eks denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=1 Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
MT. Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 At det blir mindre klaging og negativt snakk på BP. Enig!! Nå blir det jaggu klaging her også... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
power Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 En stor sekk med fint vær og masse sol Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 At det blir mindre klaging og negativt snakk på BP. Kan vi få til det utsetter jeg mitt ønske om en Grand Banks til neste jul. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
At-le Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Håper min kona leser denne? Ønsker meg ny digitale kamera her til jul. Min gamle har bare 10x zoom. Den nye har 18x zoom. At-le Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Kan vi få til det utsetter jeg mitt ønske om en Grand Banks til neste jul. Hvor mange ønsker har vi. Har du nå brukt alle tre ønskene dine Astor? Vi nordmenn er vel oss selv nok (H. Ibsen). Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Mere tid til å bare være ombord Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Seilaren Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Jeg ønsker meg 3 timer lengre døgn, søvn om nettene, en kropp uten smerter og sykdommer... Så hadde jeg trengt en arbeidskar til båten, sprayhood, bomtrekk, ol.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Håp Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Vi ønsker oss denne http://www.djupevaag.no/vettranotte/ .....eller i hvertfall lampa som er ombord Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.