p-kaill Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 "Lettere å få tilgivelse enn tillatelse" - dersom det skulle bli oppdaget. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Snakker du av erfarig .... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
knutza Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Da hun ved en tilfeldighet fikk se hva den hadde kostet, ble det båt, påbygg OG giftemål.... Så nå må jeg gå den laaaange veien opp gulvet i januar, betale uten å kunne si et eneste ord Tror du bør si ja, ikke særlig lurt å ikke si et eneste ord Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Jeg ville i så fall ha spist den andre lappen. Gamle lapper har en tendens til å flyte opp, og da treffer driten vifta! Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
tomboyen Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Prøvd å engasjere dama i dilldallet? Kan som jente si at jeg hadde blitt overlykkelig hvis min bedre halvdel hadde kjøpt autopilot, har lært å se nytten i den. Likte argumentet om å han hendene fri til å holde rundt henne, den hadde gått rett hjem hos meg! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.