Jump to content

God Jul.


Baracuda

Recommended Posts

Jeg ønsker alle dem som jeg har truffet på min ferd på sjøen dette året, selv dem som har laget hekksjø til meg, og også dem som jeg desverre har laget hekksjø til. Og jeg vil selvfølgelig ønske alle dere her på forumet som har kludret ned en masse viltre og snodige meninger :santcheer1: en riktig Goj Jul Og ett fortreffelig Godt Nytt Båtår.. :santcheers:

Link to post
Share on other sites

Ja nå er det jul igjen. Juletreet er pyntet og den evige kampen med å holde ungene unna julegavene som ligger under er godt i gang. Glovarmt bankkort og ømme føtter etter kilometer på kilometer på kjøpesenter i et forsøk på å henge på kona, har jeg også fått. Men du så koselig det er, det gir meg skikkelig julestemning utrolig men sant.

 

Så til alle båtfolk vi jeg bare si:

 

God jul og godt nytt år :santa:

 

 

Hjertelig hilsen

 

Fsn :santcheers:

Link to post
Share on other sites

God Jul til dere også Bao, så ses vi på treffet om ikke alt for lenge.

Og God Jul til alle kjære båtvenner på BP

Fra Rem og Escada

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

:santcheer1:

Da er bilen endelig fylt opp og vi tar natten til hjelp for å komme opp til hytta (ca 3 - 3,5 timers kjøring)

Hytta er god, varm og julepyntet når vi kommer opp, bare treet står igjen.

10 dager uten jobb, telefoner og annet mas er noe vi gleder oss til, bare koser med familien.

God jul og godt nytt år til dere alle sammen. :santcheers:

Hilsen fra

Gudrun og Trond på Quantum

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...