Jump to content

Racing i løpsklasse T-250, sponsorer ønskes


Robbern

Recommended Posts

Hei.

Jeg skal kjøre Racing i løpsklasse T-250 med en Winrace MK8 støpt av Olle Terjesen i 04/05. Jeg henter båten i januar, og begynner med rigging av motor med en gang. Men sponsorer trengs. Så er det noen der ute som leser dette som er intr. i å sponse, er det bare å si ifra! :) Tar også gjerne imot tips.

 

Bilder av båten (klikkbare):

 

cimg1505df6.th.jpg

 

dsc00327bu4.th.jpg

 

Mvh

Robbern

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

T-250 er debutantklassen i båtracing (aldersgrense 13 år). Det er kun lovlig med motorer på 250 CC, omtrent 15 HK. Videre kan du kjøre T-400 hvor det er 400 CC, 25 HK. Løpene er over hele Østlandet, dvs Oslo, Tønsberg, Songevann, Drammen, Flosta, Kristiansand, Eidsvold og noen flere steder. Løpene går også i Sverige, Finland og Polen. F. eks. i Tønsberg kom riks tv for å intevjue en fører, så dette er vel noe som kommer i lokalaviser og lokale tv-stasjoner. Hvis det ikke var godt nok forklart, spør igjen.

 

Btw har jeg en Yamaha 9,9/15 motor, kanskje noen jobber på Yamaha eller noe lignende som kan sponse? :confused:

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

Hehe, hvis jeg husker deg skal jeg jo selfølgelig komme bort ;) Du kan jo komme bort hvis du ser meg ;) Har broren min som er båtmekaniker, så skruing på motoren blir vel hans jobb hvis han er der. Noen flere med tips om sponsor? Kanskje Båtplassen kunne ha sponsa, eller kanskje dere ikke har noe budskjett til sånt? Skal iallefall få tak i klistremerker herfra til båten uansett.

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

Hvis du ser en hvit nor-dan puma passere deg under racet så er det meg som har sneket meg inn i løypa :cheers:

Tror ikke du skal fortsette i den stilen som de andre i Sea Rayen holder... For da er det mye mulig at jeg plutselig kjører hull i båtsiden din... :wink:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal fortsette i den stilen som de andre i Sea Rayen holder... For da er det mye mulig at jeg plutselig kjører hull i båtsiden din... :wink:

Hehe så du fikk med deg det ja :lol: De skulle jo egentlig delta på ordentlig med donzien(den lille rød) men det ble ikke noe av, husker i ettertid det var noe snakk om disking eller noe :nonod:

 

Men nok ot, har du hørt med winrace? eller de har jo sine egne førere, vil vel kanskje ikke sponse konkurenter :smash:

 

Ellers er det bare og ta kontakt med alle firmaer og organisasjoner i nærheten av deg og høre om de vil sponse deg, men det kan kanskje være en fordel at de er noe involvert i båt eller båtsport, din nærmeste yamaha forhandler er det jo yppelig og høre med.

Redigert av csvirus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg er selv sponsor, og gir på en måte bort penger. Hvis du er på let etter driftsmidler, er det viktig å tenke på hvem som er villige til å gi og hvem som krever noe tilbake.

Far og mor er sposorer uten at de krever noe tilbake fordi du er en kjekk sønn. Yamaha er en mulig sponsor, men hva har du tenkt å tilby dem som gjentjeneste?

Har du ikke resultater å vise til foreløpig, må du selge budskapet godt.

Link to post
Share on other sites

Skal prøve å få svart så godt jeg kan på alt.

 

Jeg kjøpte båten uten Tohatsuen, så den er nok for salg for seg. Båten hadde en liten skade på hetta (bak cockpit) etter brannen, men derfor er den på verksted nå.

I T-250 er det 13 års aldersgrense for å delta.

Det jeg kan tilby en sponsor er jo selfølgelig et klistremerke på båten. Det de kan gi meg er jo penger, men kanskje f. eks. Yamaha kunne gitt meg et fint tilbud på motor? Har ingen resultater enda, med den grunn at jeg ikke starter i Race før 2008.

 

Mvh

Robbern

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

Hvis du ser litt lenger opp vil du finne det, men legger det her og! "Løpene er over hele Østlandet, dvs Oslo, Tønsberg, Songevann, Drammen, Flosta, Kristiansand, Eidsvold og noen flere steder. Løpene går også i Sverige, Finland og Polen."

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

Men nok ot, har du hørt med winrace? eller de har jo sine egne førere, vil vel kanskje ikke sponse konkurenter :smash:

 

Det er vel bare Winrace-båter i den T-250 og T-400 klassene, så konkurrenter blir det dårlig med ;)

 

Artig båt er det i hvertfall! Har prøvd noen kompiser sitt eksemplar med 25hk trimma Tohatsu. Er nok ikke like finjustert som de feteste racing-båtene i T-400 klassen, men den er j''''* morsom å kjøre!

Link to post
Share on other sites

Jeg nevnte heller ikke at jeg ville ha de som sponsor! Og btw er det ikke bare Nina Dorthea, men også sønnen, som er tidligere eier av min Winrace MK8, Odd Arnold. :wink:

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

............ men kanskje f. eks. Yamaha kunne gitt meg et fint tilbud på motor? ......

Mvh

Robbern

 

Har du motor til denne eller har du bestemt at du skal ha Yamaha? :confused: Nå er det verre med å få tak i nye 9.9/15 i 2-T hos forhandler. Husk også at du får utgifter til å bygge om til el-start. Etter 97´er de ikke tilbudt med dette, og du må bytte svinghjul får å få til dette på en manuell versjon...

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Jeg har en Yamaha 9,9, hvis du ser i signaturen. Det er en helt strøken 93 mod, så blir det vel en nyere etterhvert. Det er ikke el-start.

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...