Jump to content

Racing i løpsklasse T-250, sponsorer ønskes


Robbern

Recommended Posts

Båten du har på bilde der er jo ikke lovlig å kjøre i T-250 uansett!

 

He he......... ja jeg vet det.

Jeg har reist rundt og kjørt aktivt i klassen S550 i 6 år, og da kjørt de både T250, T400, S550 og S850.

Noen ganger også Formula 2000........ :crazy:

 

Du får ha lykke til, og bruk noen år på å delta og kos deg.......

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

Rundt 2000,- stemmer bra! :smiley: Poseidon tar 1250,- for kurset og 525,- for eksamensgebyr. Da er du oppe i rundt 1800,- Så trenger det utstyr, kart og lærebok..

 

Jeg har selv tatt kurset når jeg var helt fersk på sjøen og jeg lærte en god del. Lærer viktige ting om staker, vikeplikt, regler, misvisning og deviasjon.. osv! Jeg tok kurset hos Poseidon og der fikk vi også en praksistur! :smiley: Nå har jeg tatt VHF-kurs også og mangler bare D5L som skal bli tatt i framtiden!

Redigert av Sleipner93 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei Hei :seeya:

Kommer med litt oppdateringer her jeg! Har blant annet laget en midlertidig side, skal kanskje lage en med .net, .no eller .com domene. www.Antonsen-Racing.tk er iallefall adressen enn så lenge ;) Hvis dere klikker på nyheter, så vil jeg legge ut flere nyheter der omsider, enn det jeg vil her. Jeg får henta cleaver propell i løpet av neste uke, båten står nå fra i morgen på verksted i Arendal. Jeg har kjøpt en GPS som jeg fikk testa ordentlig i dag, utrolig fornøyd! Den heter Garmin eTrex Camo.. Kom gjerne med kommentarer på siden!

 

Mvh

Robin Antonsen :flag:

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
Kan muligens avse en femmer denne sesongen, er det interessant?

 

Syntes du kunne ta i litt mer `Hydrox`. Ungdommelig entusiasme og pågangmot burde vi støtte. Med 50-100 kr. fra alle BP medlemmer tror jeg "Robbern`ville komme et stykke på vei. En BP transfer på hver side av båten måtte være en forutsetning. :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...