Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Hei!

Takk fot sist til alle som kom til treffet i Brevik

Det ble en riktig hyggelig aften.

 

Hvem sendte fruene istede??

 

MVH

Roger

 

Betyr det at du var den eneste som stilte opp, og hadde ett symotetreff, ved nabobordet?

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Ikke helt umulig at jeg kan komme til aa gjore det samme Tuffff.

Har vel kun ett "Ol og baatprattreff "igjen her i Singapore, for jeg skal hjemmom i noen uker.

Og det er vel mulig aa komme seg hjem til/fra Brevik paa en saan nogenlunde fornuftig maate.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kommer i morgen da..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg er svært klar for et treff snart, men det passer desverre ikke i morgen. Jeg kommer til å sette opp et forslag om en dato så fort som mulig etter påske. Da har vi sikkert mye snadder å slarve om: Burkaen er av, båtpussen i gang, sjøsetting nært forestående. Kos dere i morgen. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Jeg stolte på min hukommelse men den feilet. Trodde det var kl 18 vi samlet oss og da jeg i tilegg var tidlig ute til det tidspunktet satt jeg en stund alene. Hadde både avis og pils så det gikk bra.

Vi ble 3 stykker som sist. Det skyldes vel litt lite planlegging men kun en meget rask bestemmelsesprosess. Så med litt god tid så tror jeg at fler kommer.

Hadde besøk langveisfra. "Skrotrot" kom kjørende ens ærend fra vestfold. Koslig bekjentskap.

Takk for en hyggelig kveld

Link to post
Share on other sites

Ja det var en trivlig kveld denne gangen og enig i at vi må få til litt lengere tid på annonseringen.

Synd vi ikke fikk til stigning i tilslutningen. Det kommer!

 

Har fulgt med på denne linken. Kanskje dere har plass til flere Vestfoldinger :smiley: Fikk lyst til å møte i går, men var forhindret. Kanskje neste gang hvis det ok for dere ... :wink:

 

Mvh Styrbert

Link to post
Share on other sites

Har fulgt med på denne linken. Kanskje dere har plass til flere Vestfoldinger :smiley: Fikk lyst til å møte i går, men var forhindret. Kanskje neste gang hvis det ok for dere ... :wink:

 

Mvh Styrbert

________________________________________________________________________________

_______________-----

 

HJERTLIG VELKOMMEM ER DU.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...