Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

  • 10 måneder senere...
Jeg har titt og ofte stoppet opp ved tråden "Øl og båtprat i Bergen", og tenkt: "Hmm, dette synes jeg høres svært hyggelig ut. :smiley: Mon tro om det er mulig å få til noe sånt på mitt hjemsted?"

Så med dette ønsker jeg å lodde stemningen for et uformelt treff et egnet sted i grenlandsområdet. :cheers:

 

Skal vi prøve igjen?

Link to post
Share on other sites

Hei. Jeg snakket faktisk i dag om det samme. Hadde vært koselig med et treff. :smiley: Personlig foreslår jeg en dag i uka etter vinterferien. Hva med onsdag 25/2? Da får sikkert mange interesserte ryddet plass i kalenderen til å komme en tur. :cheers:

 

 

Twende brødre Funker fint! :smiley:

 

Datoen er 25.02.09 stedet er Brevik.

Link to post
Share on other sites

Samlingen før jul var svært hyggelig, og bør bli en tradisjon. :yesnod: Men, nå er det bare å løfte blikket mot båtuttak som plutselig er der før en aner.

 

I forrige runde i tråden var det mange interesserte: Hansi, Pettersand, Skrotrot, Sydvesten, Vikers. Er noen av dere klare for nytt treff?

Link to post
Share on other sites

Jeg vet at Sydvesten befinner seg i langt sydligere strøk, men han er jo hjemme innimellom og håpet at det klaffet med treffet vårt. Ser forøvrig at det tikker jevnt og trutt inn med interesserte-kjempetopp!! :yesnod: Skal se vi blir en anselig mengde flytende livsnytere til slutt. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Øl og båtprat i Grenland

Twende Brødre

onsdag 25/2

kl. 19.00

 

Vi mennesker er jo generelt glade i å konkurrere. Her kommer Halden inn fra sidelinjen og ser ut til å valse opp med langt flere øltørste båtentusiaster enn vi kan. :cryin: Kan vi finne oss i det? :confused:

 

Selvfølgelig tøyser jeg bare. Det er jo morsomt at initiativet jeg så i Bergen sprer seg til stadige nye steder. :yesnod: Jeg skriver dette mest for å få tråden lettsynlig igjen i tilfelle noen av fjordens aktuelle ikke har sett dato, tidspunkt og sted. Hiv dere med, folkens. La båtsesongen få en forsiktig oppvarming denne kvelden! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...