Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

I så fall stiller jeg den 16/4 hvis det skulle være en aktuell dato.

 

Ser ut som datoen blir 16/4. Håper det fremdeles passer. :smiley:

 

Jeg kommer :cheers:

 

Hei, takk for sist! (båtmessa) Hvilken båt endte som din favoritt? Uten å tenke realisme, ble min favoritt Adriatic 40.

Flott at du kommer. Har så smått begynt på båtpussen og burkaen går rett etter påske, så dette treffet blir virkelig en oppkjøring mot sesongstart! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Jeg skal bytte ut platene som ligger over vask og kokeapparat. Har kjøpt plate som har overflate som ser ut som svarte mosaikkfliser. Denne skal jeg også bruke som lokk på en fotskammel jeg skal lage. Med omramming i oljede teaklister tror jeg det kan bli ganske pent. Skal videre ofre kartbordet og flytte kartplotter ned dit og ekoloddet er tanken skal innfelles i instrumentbordet. Sånn som det står nå, dekker de halve ruta.

Link to post
Share on other sites

Om ikke lenge går vi ut i påskeferie, og jeg vet ikke helt hvor oppdatert jeg klarer å være i ferien.

 

Hvor mange tror de kommer på Twende Brødre, torsdag 16. april kl. 19.00?

De jeg foreløpig har hørt det passer for er, er Hansi og PR Fender. Her er plass til mange fler!! Ship o`hoi, la oss knuse rekorden fra forrige gang! :cheers:

Redigert av Elmer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jepp, båtpussen er igang. Holder på med skifte av vann- og septiktank (+ slanger, og skroggjennomføringer). De gamle tankene er plukket ut. Har ikke bestilt nye enda, men har planer om å gjøre det i løpet av denne uken. Gleder meg veldig til å kunne stryke dette av listen :smiley:

Link to post
Share on other sites

Ikke båt på vannet i påsken, ikke skal jeg ha ski på beina heller men skal vi ta med fruene til twende for et påskemåltid?

Jeg vet ikke om jeg kan komme den 16. for jeg har sagt ja til å ta en jobb oppe på helgelandkysten. Oppstart uke 16 eller 17 med varighet til nyttår hvis det går som planlagt.

Tidspunkt blir vi enig om i løpet av de nærmeste dagene.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Ship o`hoi, folkens!

 

På tide å løfte denne tråden frem i lyset igjen, og minne om maritim (evt maskulin) syklubb torsdag 16. april kl. 19.00 på Twende Brødre.

Håper det fremdeles passer for alle som sa de kunne før påske, og knall hadde det jo vært om enda fler ar fått ryddet plass! :yesnod:

 

Håper å komme sjøveien. Riktig nok bare med jolla, men det er da en start. Flere som kommer sjøveien?

 

Sees!! :cheers:

Redigert av Elmer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

 

I følge PR Feder måtte jeg bare stille opp. Han hadde pratet så møe dritt :smiley: om svensken sist, at han med BÅNNGASS båten :wflag: , må jekkes ned :discuss:

 

Så jeg stiller med nytt båtnavn etter at Telenor ikke godtok det forrige når jeg monterte Vhf.

 

Så jeg stiller på maritimsyklubb :cheers:

Redigert av sarni (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ship o`hoi, folkens!

 

På tide å løfte denne tråden frem i lyset igjen, og minne om maritim (evt maskulin) syklubb torsdag 16. april kl. 19.00 på Twende Brødre.

Håper det fremdeles passer for alle som sa de kunne før påske, og knall hadde det jo vært om enda fler ar fått ryddet plass! :yesnod:

 

Sees!! :cheers:

 

 

Hei!

 

Jeg kommer.

 

MVH

Roger

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...