Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg må dessverre melde forfall, men knaller til på julebordet! Bandet skal ha ekstraøvelse i forbindelse med live radiospilling på mandag.

Mandag 12. nov skal BluViro være med på programmet "Telemarkscenen" på NRK P1-Telemarksendingen. Programmet starter kl. 15.10 og vil inneholde en hyggelig uformell prat med oss, og tre låter.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Ship o`hoi, alle båtfrender! :smiley:

Lenge siden denne tråden har vært oppe, men lurer meg til å bringe den frem igjen. Skulle vi ha forsøkt et ettermiddagstreff en ukedag? Vi har snakket om å treffes med båtene. Hadde det vært mulig nå selv om det blir tidlig mørkt?

Jeg har muligens et forslag:

Hva om vi reiser ut til Langesund en ettermiddag. Bestiller f.eks en pizza og stabler oss inn i en båt med plass til en del (vi har til sammen f.eks plass til minst 12 stk). Sitter og skråler og skåler og hygger oss utover så lenge vi gidder! :cheers:

Hva er stemningen?

Link to post
Share on other sites

Ship o`hoi, igjen! :smiley:

Da har jeg lyst til å bli litt mer konkret i mitt forslag:

  • Jeg foreslår at vi samles tirsdag 17. september.
  • At vi tar med fruene våre.
  • De av oss som har lyst kommer i båter, men alle møtes enten i Brevik eller i Langesund.
  • Vi møtes kl. 17.30 og bestiller pizza som vi nyter i en av båtene som kommer (vi kommer helt sikkert til å komme i båt)

Håper dette er en kveld som kan passe for mange! :cheers:

PS! Hvem ønsker at vi møtes i Brevik og hvem ønsker Langesund.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...