Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

PR Fender vi gjør som følger:

 

Du kler deg godt og henter kjelken i garasjen(eller kanskje den ligger på loftet, så spaserer du opp til meg. Jeg setter meg på kjelken og du drar meg til Brevik og selvfølgelig hjem igjen også. Da får du dagens trim helt gratis og jeg slipper å bruke bilen. :thumbsup:

 

Ps, nå er det ikke lenge før tur går hit:

 

img_5564.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Det er ganske irriterende hvordan det kommer ting i veien hver gang for min del. Hadde håpet å få muligheten i morra, men det skar seg igjen!

Men dere får det nok kjempehyggelig :) Og nå er VÅREN rett rundt hjørnet. Jeg bare sikler etter å kunne skrelle av presenningen snart :)

Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere.

https://baatplassen.n...hp?product=5533

Link to post
Share on other sites

litt for tidlig for oss sommergjester der nede, men det er vel kanskje meningen? :D blir det noe i juni/juli stiller jeg gjerne opp.

 

vet dere forresten hvem man skal snakke med for å få tilgang på 3.5 meter plass i nærheten av langesund, eller i, sånn ca 3-4 uker i juli?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...