Remme Startet 8.Februar.2008 Del på Facebook Startet 8.Februar.2008 Har nettopp kjøpt båt med båthenger og fant ved ankomst til huset ut at henger med boggi ikke passer! Dette er en boggihenger, Brenderup Easyline 2000, båt opp til 24fot - 1500 kilo, kjørt 2-3km i denne uken - altså spille ny! Jeg kan tenke meg å bytte denne i henger uten boggi, feks Brenderup Easyline 1800? Jeg holder til i Bergen - er det noen som ser en løsning? Jan Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Februar.2008 Del på Facebook Svart 8.Februar.2008 Har ikke noe direkte svar på ditt spørsmål, men vær klar over "problemet" med omregistreringsavgift på henger med egenvekt på mere enn 350kg! Tror at hvis den blir solgt så er det fri omreg. så lenge hengeren ikke har vært registrert på samme eier mere enn maks to måneder. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.