Jump to content

Hortentreffet 2008


Astor

Recommended Posts

Velkommen til Hortentreffet og sosial samvær med andre BP-medlemmer. En avslappende og uformell sammenkomst i koselige maritime omgivelser. Alle medlemmer og alle båttyper er velkomne.

 

Treffet i år blir arrangert i helgen etter Færderseilasen. Dagene blir da 20- 21 og 22. juni. Stedet er Sykhuskaia som ligger rett ved kanalløpet på Horten idre havn.

For dere som har satt av denne helgen til et sosialt og hyggelig båtreff, er det bare å melde seg på.

 

Pr. dato er aktiviteter enda ikke spikret. Hvis det er interesse for det vil vi også i år avholde spleisekurs.

Aktiviteter for barn og kort vei til byens handlesenter for å nevne noe.

Fredags- og lørdagskvelden setter vi av til grilling og sosial hygge på bryggekanten hvis været tillater det.

 

Er det ønsker om spesielle aktiviteter så si i fra. Vi deler på oppgavene under treffet slik at alle tar i et tak om nødvendig.

 

Gaver til lotteriet er allerede kommet inn. I år enda flottere enn tidligere. Vi oppfordrer deltakerne til å bli med å skaffe gaver til lørdagskveldens lotteri.

 

PÅMELDING HER!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Trudelutt med kaptein og skipshund kommer selvfølgelig.

Og admiralinnen blir også med dersom hun får byttet bort vakthelgen på jobben. :headbang:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

I år så SKAL jeg også klare dette.

vikers med en 52 kvm. krysser og en person alle dager. Blir fint å ta en ferieuke etter færder her...regner med at jeg stiller i færder, da båten har vært med de siste år (uten de helt store resultater, men....)

 

 

PS: bastard....jeg klarer ikke å få hentet dette baugspydet ditt ser det ut som, så om andre har meldt fra sin interesse så for all del... :blush:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Kan ta det med på treffet, går greit det.

 

Om du kan gjøre det så er det jo supert!! Takk! :cheers:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Daffy melder herved sin ankomst :smiley:

regner med det da blir 1 stk With 2000 Dromedille og 2 personer.

 

Blir det forsøk på treffskjorter i år?

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Oooopsss! Det kan gå litt fort i svinga innimellom for Astor stakkar. Han har sannelig mange jern i ilden den karen. Jeg har rettet opp datoene som da blir 20-21 og 22/6.

Takk for tipsene.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Kan jo melde meg på jeg også , men er jo med i treffkomiten så da sier det seg selv kansje . Men vi gleder oss alt , satser på like bra vær som i fjor og at det kommer mange folk å båtær.

 

Tine III

Redigert av Tine III (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Beklager at jeg brukte feil dato på Færderseilasen 2++8. Jeg gikk inn på BP-kalenderen og fant ut at Færdern går 6. og 7. juni. Da er denne datoen lagt inn feil av Trikola. Det var denne datoen jeg forholdt meg til.

Skal rette opp Treffdatoen også i BP-kalenderen.

 

 

 

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Beklager at jeg brukte feil dato på Færderseilasen 2++8. Jeg gikk inn på BP-kalenderen og fant ut at Færdern går 6. og 7. juni. Da er denne datoen lagt inn feil av Trikola. Det var denne datoen jeg forholdt meg til.

Skal rette opp Treffdatoen også i BP-kalenderen.

 

mvh Astor

Sorry! Vet ikke hvordan det skjedde.

 

Skal informere de berørte (kjøperne av kalenderne).

Link to post
Share on other sites

Dere som melder dere på:

 

Oppgi om dere kan ca.-personer ombord, hvor lange dere blir slik at vi vet når dere ankommer og vil dra. Og båtstørrelse.

 

Dette for at vi skal vite hvor vi skal legge båt etter størrelse osv.

 

 

 

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...