Jump to content

Hortentreffet 2008


Astor

Recommended Posts

Får melde meg på jeg også da :yesnod: Vet ikke om jeg kommer alene, eller om dattra mi blir med.

Velkommen enter4u. :yesnod:

 

Jeg har lyst til å støtte BP med kjøp av lodd. Det er litt uklart om jeg klarer å være i Horten alle dagene. Har dere vurdert kjøp av lodd via nettet?

Dette kan sikkert Astor eller rem svare på, men de er jo på påsketur. :smiley:

Kommer tilbake med beskjed om dette.

 

hilsen bao

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Løfter denne tråden da treffhelgen nærmer seg med raske skritt. Meld dere på folkens. Her har dere mulighet til å lære å kjenne personen bak nicknavnet. 2 av de 3 som bærer den eksklusive vimpelen med gullstriper i hjørnet, og som er kåret til "Årets båtentusiast" vil delta på treffet. Også i år har vi et stort og innholdsrikt lotteri med gaver fra våre sponsorer. Ellers et familietreff med aktiviteter for store og små i idylliske Horten Indre Havn/Sykehusbrygga.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

2 av de 3 som bærer den eksklusive vimpelen med gullstriper i hjørnet, og som er kåret til "Årets båtentusiast" vil delta på treffet.

Hei.

 

Nå surrer du nok litt, men 2 av 5 "eksklusive medlemmer kommer nok"! Kom og se på oss!

Jeg skal i hvert fall gjerne stille opp og flire og danse fremfor utallige digitale kameraer!

 

Og til dere som har Saga-båter, vil jeg minne om at det er et Sagatreff i Holmsbu 3 uker tidligere.

Se Sagaforumet's treff i Oslofjorden 2008, 30/5-1/6

 

Lars H.

(BP entusiast -03

admin for Sagaforumet)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ooopsss :blush: Bomma litt der Lars. Det riktige antall er 5 som du sier. Bra score allikevel synes jeg når 2 av 5 beærer treffet med sin person. :cool: Vi gjør klar honnørbrygga.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg skal i hvert fall gjerne stille opp og flire og danse fremfor utallige digitale kameraer!

 

Lars H.

(BP entusiast -03

admin for Sagaforumet)

 

Ja, hvis du danser Lars, så skal jeg jaggu finne en fin melodi og spille.

Folkens, ta med kamera for dette blir bra. :yesnod:

 

36 båter påmeldt så langt.

Meld dere på, her blir det moro.

 

bao

Link to post
Share on other sites

Dette høres hyggelig ut. Er det datomessig sammenfall mellom båttreffet i Horten og konvoien?

Nyter stor glede og nytte av medlemskap i følgende nautisk orienterte forening/selskap/forbund/klubb (kronologisk ordnet):

Redningsselskapet/Kystpatruljen, Solviken Båtforening, KNBF, Masterklubben, Princess Yacht Klubb Østlandet

Link to post
Share on other sites

Er det datomessig sammenfall mellom båttreffet i Horten og konvoien?

Da vi ikke veit når staffettpinnen / bagen annkommer Horten , da er det litt vanskelig å svare på . Men hadde jo vært knall det da , om det hadde klaffa med treffet .

Foresten Kornelius så ser jeg ikke båtnavnet / nicket ditt under påmeldte båter , hva venter du på ? Bare å melde seg på vil jeg mene , blir ikke så langt å gå med skuta heller . Så kan ikke skylde på været eller andre ting ,selvsagt kan du melde avbud om noe skulle komme i veien . Men jeg håper vi sees på treff , der treffer du mange flotte BP mensker .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Fikk veldig lyst etter å ha hørt melodien på treffsiden. Men da må det jobbes hardt med båten og bagen er i min forvaring den dag i dag. Om noen vil like å følge storsirkel fra Stad til Horten er vel mer tvilsomt :lol:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Blir det t-skjorter i år eller er det prosjektet gitt opp?

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

For dere som kansje har lyst på to fluer i et smekk , eller hva det heter . St Hansfestivalen går denne helgen i Horten , denne er på samma øya som oss bare på motsatt side . Vi kommer ikke til å høre noe derfra i form av støy eller musikk , men det kan bli en fin greie det også for dem som vil innom en tur der . Dette er er på lørdag og programmet er slik Celine , Erik og Kriss Matto Molto , Overraskelse , Freddy & the Casual Rap-Orchestra, DDR , Bertine Zetlitz , Young Neils , Valentourettes . Med sikkert som vanlig div salg av mat drikke osv , et dårlig program for min del . Kun gammle gruppa til Jokke som er verdt penga , men dette er en familie festival derav programmet . Så kunne kansje vært noe for dem som har lyst på litt båttreff og litt festival , så da kan dere ta to fluer osv.......

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Blir det t-skjorter i år eller er det prosjektet gitt opp?

Vi har foreløpig lagt T-skjortesalget på hylla. Vanskelig å få det til å gå ihop økonomisk.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Vi kommer i denne tråden til å legge litt info om sponsorene våre, og hvilke gaver de har gitt til lotteriet på lørdagskvelden.

Førstemann ut er Osen Batterier AS som gir ett stk vedlikeholsdsfritt 115Amp GEL/AGM batteri

oss02.jpg

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Orapli Applied Norge AS (Tidligere Applied Chemical) gir i år igjen:

 

3 stk MaxWax Polérsett bestående av:

 

Easytex papir, spesialpapir som ikke loer

Båtvask 1L

Arylpasta 1L, kraftig rubbing/rens

Hardglans 1L, langtidsbeskyttelse

Polermaskin, Boda

Polerskive gul, (til Acrylpasta)

Polerskive sort/hvit, (til Hardglans)

Brukerveiledning

Dette er produkter som samlet har en veiledende utsalgspris i butikk på litt i under kr. 2.000,-, pr. ”sett”.

orapi.gif

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Maritim har vært med som sponsor fra starten og gir også i år :

4 premiepakker, hver bestående av 4 redningsvester. 2 i voksen og 2 i barnestørrelser.

wpd0a95242.gif

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Panvulk AS, nok en trofast støttespiller som i år gir oss et assortert utvalg av CRC og Meguiars produkter. Bla. Meguiars vask, rens, polish og vedlikeholdsbehandling.

wpbe3a65be.gif

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Colorline sponser oss med gavekort.

wp47c36aaf.gif

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Sætre Marina i hjertet av Oslofjorden gir i år:

2 stk vester, grill og fiskesett.

wp8c5a6b9f.png

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...