Draco24styling Startet 4.April.2008 Del på Facebook Startet 4.April.2008 Det har vært mye meninger om div bt produkter i det siste. Men hva er bra? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
LM 605 Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Prisene? Sitér dette innlegget Link to post
sharkman Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Handler mye på Biltema og tenker vel ofte,- kjekt å ha og BILLIG. Stort sett fornøyd med det jeg har kjøpt unntatt billakk, og enkelte dårlige hånverktøy. Men ingen problem å bytte der og få nytt, da. Kanskje tråden burde hete: Dette bør du ikke kjøpe på Biltema Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Handler en del på biltema selv.. men kjøper ikke så dyre ting, da det går rykter om dårlig kvalitet.. Men jeg har sansen for Biltema Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Smurph Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Alt verktøyet deres med 10 års garanti er bra - og billig. Og hvis du klarer å ødelegge noe av det så er det sjelden noe spørsmål ved reklamasjon. Er det forøvrig noen som har erfaring med lydmattene deres? Lurer på å erstatte den gamle skumgummien i motorkassen med en tyngre matte som kanskje demper litt bedre. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
bjorngb Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Det ligger noen erfaringer med utstyr fra BT i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Alt verktøyet deres med 10 års garanti er bra - og billig. Og hvis du klarer å ødelegge noe av det så er det sjelden noe spørsmål ved reklamasjon. Det du sier er at en del av verktøyet du kjøper går i stykker uten at dette er problematisk fordi du får nytt uten at Biltema mistenker deg for å bruke verktøyet feil. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 4.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2008 jeg bruker noe bt verktøy i jobb. Ikke noe dårligere en noe annet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Suzuki Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Betjeningen. Nesten utelukkende blonde 20 åringer med sprettpupper og tomt utrykk. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Draco24styling Svart 4.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2008 Betjeningen.Nesten utelukkende blonde 20 åringer med sprettpupper og tomt utrykk. Suzuki Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
power Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Betjeningen.Nesten utelukkende blonde 20 åringer med sprettpupper og tomt utrykk. Suzuki Noe sier meg att du har besøkt BT på Alnabru Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Er det ikke snart nok tråder om Biltema? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 4.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2008 Mulig det.men det har vært posta mye dritt. Det er vel greit og finne ut hva som er bra! Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
chagall Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Alt verktøyet deres med 10 års garanti er bra - og billig. Og hvis du klarer å ødelegge noe av det så er det sjelden noe spørsmål ved reklamasjon. Det er en av fordelene ved BT, bare husk å ta vare på kvitteringen som er et "must". Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.April.2008 Del på Facebook Svart 4.April.2008 Mulig det.men det har vært posta mye dritt.Det er vel greit og finne ut hva som er bra! Det finner du ikke ut på denne måten. Bra for deg er dårlig for meg. Hvor bra må noe være for å være "bra"? Ps. For meg er det ikke bra at noe har garanti på 10 år, men derimot at det holder i minst 10 år. Jeg skal innrømme at jeg i min ungdom kjøpte et verktøysett på BT. Det hadde garanti på 10 år. Skralla røyk første gangen jeg brukte den. Da driter jeg i hvor lenge det er igjen på garantien. Jeg fikk ikke gjort jobben. Men for all del. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Bra: Fendrar, fenderstømper, tauverk, batterier, olje, verktøy (ikkje det billegaste). Mindre bra: Ein god del, så ta vare på kvittering. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Frøken Fryd Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Rustfrie skruer Sitér dette innlegget Link to post
finne Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Hva sier dere om Biltemas båtpleie produkter som vaskemiddel og voks??? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Har brukt Biltema voks på båt og den fungerte meget bra! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Whistler Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Hardvoksen (flytende) og "snabbglans" benyttet med godt resultat. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Rotax Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Vakumpumpen for oljeskift er vel de best andvendte hundrelappene jeg har brukt på lang tid... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Betjeningen.Nesten utelukkende blonde 20 åringer med sprettpupper Skjønner jeg bruker feil Biltema butikk Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
fiskekroken Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Pusseremediene til bt. synes jeg fungerer bedre en det meste andere som er i handelen, mange av oss blir vel stor forbrukere av dette nå utover våren. Videre det meste av tradisjonelt mekaniker verktøy (10 års garanti) Biltema er for meg en butikk der man erfarer etter vært. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 Skjønner jeg bruker feil Biltema butikk Nå blei jæ frøktli' usikker gett... og jæ tenkte litt som deg! Skulle jo handle om positive ting ved Biltema denna tråden, og så fikk jæ en vond følelse av at 20-årige blondiner med sprettpuppær var negativt for noen. Høh, må vel bety at jæ har blitt for gammal når jæ syns det er rene oppmuntringa med BT. Hvis ho ser på meg med tomt uttrykk når jæ spør litt vanskli', så kan jæ vel spørre en gang til? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Sydvesten Svart 5.April.2008 Del på Facebook Svart 5.April.2008 (redigert) De som jobber i Skien har ikke sprettpupper akkurat, men de er ganske lange om det kan hjelpe Redigert 5.April.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.