Jump to content

Hva er bra på Biltema?

Draco24styling

Recommended Posts

Alt verktøyet deres med 10 års garanti er bra - og billig. Og hvis du klarer å ødelegge noe av det så er det sjelden noe spørsmål ved reklamasjon.

Er det forøvrig noen som har erfaring med lydmattene deres? Lurer på å erstatte den gamle skumgummien i motorkassen med en tyngre matte som kanskje demper litt bedre.

Bundin er bátleysur maður

Alt verktøyet deres med 10 års garanti er bra - og billig. Og hvis du klarer å ødelegge noe av det så er det sjelden noe spørsmål ved reklamasjon.

Det du sier er at en del av verktøyet du kjøper går i stykker uten at dette er problematisk fordi du får nytt uten at Biltema mistenker deg for å bruke verktøyet feil.

:yesnod: Mulig det.men det har vært posta mye dritt.

Det er vel greit og finne ut hva som er bra!

Det finner du ikke ut på denne måten. Bra for deg er dårlig for meg. Hvor bra må noe være for å være "bra"?

Ps. For meg er det ikke bra at noe har garanti på 10 år, men derimot at det holder i minst 10 år. Jeg skal innrømme at jeg i min ungdom kjøpte et verktøysett på BT. Det hadde garanti på 10 år. Skralla røyk første gangen jeg brukte den. Da driter jeg i hvor lenge det er igjen på garantien. Jeg fikk ikke gjort jobben.

Men for all del.

Betjeningen.

Nesten utelukkende blonde 20 åringer med sprettpupper

Skjønner jeg bruker feil Biltema butikk :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Skjønner jeg bruker feil Biltema butikk :lol:

Nå blei jæ frøktli' usikker gett... og jæ tenkte litt som deg! :yesnod:

Skulle jo handle om positive ting ved Biltema denna tråden, og så fikk jæ en vond følelse av at 20-årige blondiner med sprettpuppær var negativt for noen.

Høh, må vel bety at jæ har blitt for gammal når jæ syns det er rene oppmuntringa med BT. :eek:

Hvis ho ser på meg med tomt uttrykk når jæ spør litt vanskli', så kan jæ vel spørre en gang til?

De som jobber i Skien har ikke sprettpupper akkurat, men de er ganske lange om det kan hjelpe

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...