Jump to content

Hva er bra på Biltema?

Draco24styling

Recommended Posts

Biltema har fått inn portabelt toalett. Noen som har testet ?

Snakket med som klaget over det samlet seg dritt i dette er noe tids bruk, slik at det nok bare drit vil jeg tro... kommer jo fra Biltema og er i tillegg billig :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Har handlet mye på Biltema og har vert meget fornøyd helt til i dag .

Var å dro noen småsei og fikk på en litt større.-

Dro ut den ny innkjøpte teleskopiske kleppen fra Biltema og kleppa seien.

Om noen ser en sei som svømmer rundt men en halv klepp så er både seien og kleppen min.

Om noen ser meg haster på veg til Biltema med den øverte delen av en klepp så ver forsiktig for det går fremdeles an å bruke den til å slå med.

En kjenning av meg sier : ikke engang kassalappene er brukbare på Biltema , i dag støtter jeg han.

Biltema har fått inn portabelt toalett. Noen som har testet ?

Var hos Biltema i Fredrikstad forleden og skulle teste denne :wink: , men da jeg dro ned buksa og skulle til å klatre oppå'n, kom betjeniga og jaga meg.....! Rart... :confused:

.....om noen ser en sei som svømmer rundt men en halv klepp så er både seien og kleppen min....
Skal se etter! :o)

Lenge siden jeg humra så godt, fiskebat! :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Vil faktisk påstå at luftverktøyet er bra. Har noe Biltem luftverktøy og det funker faktisk godt til å være så rimelig. Til og med muttertrekkeren dundrer og går. Brukte den mye tidligere. Men jeg kjøpte et Race sett på hos Luna som er enda bedre, men koster det dobbelte. Men hvis noe av luftverktøyet ryker nå, så tror jeg det blir bestilt noen Ingersoll-Rand Titanium produkter hos Amazon. For det var jo skitbillig i forhold til å kjøpe her i Norge.

Duger sirkelsaga til Biltema? Lurer på og kjøpe den men er jo ikke vits i det visst den er dårlig. Har en stikksag fra Biltema og den fungerer greit syns jeg...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vurder behovet, Har du plass så kjøp denne har virka i TRE år og er ok enda.

Bordsirkelsag, 1500 W

Kløyvesag med hardmetallblad. Perfekt for hjemmesnekkeren.

Turtall: 4500 rpm

Hardmetallsagblad: Ø 254 x 30 mm.

Trinnløs innstilling av sagedybde: 0–80 mm, gjæring 0–45°

Tilkobling for sponavsug.

Parallellanslag og tverranslag.

Sagbord: 430 x 635 mm, kan utvides i bredde og lengde til 960 x 935 mm.

Beinstativ

Eltilkobling: 230 V/50 Hz

Vekt: 21,5 kg.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Håndrense kremen fungere perfekt om du har mekket på motoren. Inneholder et pulver og er bra på all

oljerester på hendene.

Bunnstoffet har tendens til å flasse av neste vår du skal legge på nytt. Ellers så fungerer det ihvertfall en sesong om du

legger på riktig tykkelse.

Flytende voks er bare noe møl som fordamper og avsetter streker og spor som man må bruke rense middel for å fjerne.

Skal ikke brukes i direkte sol lys, men samme resultat på skyggesiden.

Kald avfettingen, løser ikke opp oljer, du må vaske etterpå eller bruke en annen type for å fjerne oljen du har klint utover.

(Lensitil fra Shell er vel det beste jeg har prøvet.)

Torx bit settet er dårlig, dro tuppen av en T45 bit ved første forsøk på en rusten bolt.

Det så ut som om det var en luftboble akkurat der den røk. Koster 69,- så det vel ikke allverden kineserne klare å smi for den summen. Betjeningen mente jeg hadde hatt for stor kraft da jeg tok tak (er 186 høy og veier 95 kg). Fikk byttet bit og neste vrei seg så den så ut som en skrue. Tror jeg prøver en annen leverandør på dette.

Bolten løsnet forøvrig med hammer og en skarp meisel.

Rødspriten (som er trukket fra markedet) inneholdt metanol og det er forståelig at "lyset" går da om man smaker på den.

Metanolen er dødelig som man vet.

Jeg hadde stående en flaske i båten forrige vinter, og det var innbrudd en gang i løpet av januar. Rødsprit

flasken var funnet, men satt igjen i trappen opp fra cabin. Kanskje det var flaks for tyven at han glemte den.

Hun blonde i kassen er favoritt ekspeditrisen jeg alltid går til.

Redigert av Chris284 (see edit history)

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...