lippert Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Jeg har fendre fra biltema , 5 år gammle like fine de. Og jeg bruker nå fendertrekket deres på 3.året, like fine de også. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
rolf-eigil Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Morsom Biltema artikkel er lakkbokser, tom for gass lenge før de er tomme for lakk. Alt i alt styr unna når en veit at halvparten bare virker ei stund og blir til søppel. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Kjøpte 2 X 90 Ah blybatterier til 500 kr/stk i fjor høst. Funker utmerket! Kjøpte en 7 tonns vedklyver i forrige uke (til under 2 båtpenger). Funker utmerket! Kjøpte en hel del annet ræl (1 båtpenge) som jeg etterpå oppdaget at jeg ikke hadde bruk for; Dro tilbake til Bt, leverte "rælet" og fikk pengene igjen, uten dikkedarier! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Chris284 Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Rødsprit med metanol var kanskje siste utvei for smuglere og produsenter i sverige som ikke fikk omsatt metanol "spriten" på lovlig vis.. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Baywatch Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 En ting jeg skal holde meg unna i fremtiden er fortøyningsfjærene til Biltema og Clas O. Biltema sine blir morkne, mens Clas sine blir steinharde med null fjæringseffekt, etter bare 1-2 år, er min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 30.September.2008 Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Oppsummering av båtrelaterte BT-produkter med bra erfaringer: Anoder Batterier Black Streak Remover på spray. Bunnstoffet Byggebeslag (vinkler, plater) Båtvasken Fendre Fenderstømper Hardvoksen (flytende) Hovedstrømsbryter Lydmatter Olje Pusseremediene Poleringsmaskin Pholish Poleringsduk Rustfrie skruer Snabbglans Tauverk Teakproduktene Vakumpumpen for oljeskift Vindusviskerne For å se flere produkter klikker du på vis: Ikke båtrelaterte produkter: 36mm fastnøkkel Diamantblad til betong (Vinkelsliper) Franske skruer Gummikablene ( RDOE ) Håndrensekrem Kniver laget av Mora i Sverige Meiselhammer Sagbladene til stasjonærsager Skrujern med grønt skaft Sparkler (Rustfrie metallblad med håndtak til å kline ut sparkelmasse) Terrasseolje Terasserens Trelim Verktøy med 10 års garanti Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
GeirOve Svart 30.September.2008 Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Utrolig at det går an å lage ting så billig spør du meg. Dårlig kvalitet??? Det meste jeg har kjøpt holder lenge som høbbymekker, og om noe ryker hva så? Det meste koster jo 1/5 av prisen i forhold til andre butikker. Biltema er konge spør du meg :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.