pastoren Startet 4.Mai.2008 Del på Facebook Startet 4.Mai.2008 Hei. lurer på og kjøpe båt med en volvo md 11c . Er det noen som har gjort seg noen erfaringer med denne type motor?? Er dette en ok motor??? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Det VAR iallefall en OK motor. Den gikk ut av produksjon for omlag 25 år siden, så å si åssen den er idag, er neimen ikke lett.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
pastoren Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 ok. takk skal du ha. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Hei og velkommen til Båtplassen Der er skrevet mye om bl.a. MD11C her tidligere så om du tar et enkelt søk (nederst i Åpent Forum) etter MD11C får du opp en masse lesestoff. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Allan E Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Har den vært ferskvannskjølt? Hvis ikke tror jeg du kan få overaskelser vedrørende kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Har noen av dere MD11C-eierene hatt problemer med luftfilter? Saken er at jeg var i båten i dag og starta opp, og da var det en kraftig dunk-dunk lyd, etter litt etterforkning kommer lyden fra fremre luftfilter, Jeg tok av hele filtret (dette er slik steikepannefileter), og lyden var omtrent lik. Jeg leser så i boka, og disse luftfilterene har også en lyddempende funksion. Kan det ha skjedd noe med "lyddemperen" i filtret? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.