Jump to content

Erfaringer med Volvo Penta MD11C

pastoren

Recommended Posts

Hei.

lurer på og kjøpe båt med en volvo md 11c .

Er det noen som har gjort seg noen erfaringer med denne type motor??

Er dette en ok motor???

Hei og velkommen til Båtplassen :cheers:

Der er skrevet mye om bl.a. MD11C her tidligere så om du tar et enkelt søk (nederst i Åpent Forum) etter MD11C får du opp en masse lesestoff.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 2 weeks later...

Har noen av dere MD11C-eierene hatt problemer med luftfilter?

Saken er at jeg var i båten i dag og starta opp, og da var det en kraftig dunk-dunk lyd, etter litt etterforkning kommer lyden fra fremre luftfilter, Jeg tok av hele filtret (dette er slik steikepannefileter), og lyden var omtrent lik. Jeg leser så i boka, og disse luftfilterene har også en lyddempende funksion. Kan det ha skjedd noe med "lyddemperen" i filtret?

Bygdetulling med båtførerbevis!