skeptisk Startet 11.Mai.2008 Del på Facebook Startet 11.Mai.2008 jeg skal lage en skyvedør, ned til cabinen på båten. lurer på om man kan legge sotnings film, eller sotnings spray for å forhindre innsyn. Noen som har noen innspill? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Har ikke erfaring med soting, men jeg fikk "frostet" lexan til lukene på en gammel Sea Ray jeg hadde.. Det hindret innsyn i allefall Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
skeptisk Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 tenkte jeg skulle bruke 5 mm lexan, burde være sterk nåkk. Vil tro at de burde gå greit og bruke sotings film, men noen sa at klarlakk , med iblandet sort kunne sprøytes på. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 enklest med film Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
alma Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Men mye mer holdbart med klarlakk med en dråpe svart i, og så slepper du luftbobler Sitér dette innlegget Link to post
skeptisk Svart 12.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 Tror jeg stikker til glassmesteren og henter en 5 mm lexan plate i morgen, og legger sotings film på.. satser på at de går greit... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Mai.2008 Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 Får du filmen til å sitte på lexanen da? Trodde dette kun funket på glass jeg! Ellers så fantes det i alle fall før tilsvarende produkt på spray også. Men det beste er vel å kjøpe lexan i rett farge fra begynnelsen av... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.