Jorg-1 Svart 22.April.2011 Link til dette innlegget Svart 22.April.2011 Utsikten fra flyen på Draco 3400 Opal. By night..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Draco24styling Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Legger inn et siste bilde av 1700, Den skal nå selges til fordel for en 2400; håper en baatplassen bruker kjøper den, slik at den blir tatt godt hånd om videre Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skipsreder'n Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 (redigert) Jøss,du har jo båten liggende på samme plass som meg du jo Har nettopp solgt min 21 SC som ligger på D-brygga..blir hentet i slutten av uka Redigert 6.Juli.2011 av Skipsreder'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Har du kjøpt deg ny båt da skibsreder`n? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skipsreder'n Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Jepp..hentet den nye skuta i Tønsberg i dag og seilte den over fjorden i ett helt fantastiskt vær Det ble ikke Draco denne gangen,men en Unique 833c. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Å f......n! Fin båt det, Da kommer den jo hjem! Petar som har bygd den regner jeg med? Henter Stylingen i morgen, har fått ny plass på A brygga Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skipsreder'n Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Gratulerer med grom skute Den må jeg få komme å titte på.Fikk du solgt Draco'n i stad eller?Så du hadde visning på'n i stad.Jeg holdt på med rengjøring i båten på B-brygga og var ille nysjerrig Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 (redigert) Vet ikke om de tar den, de synes båten var fin men manglet litt penger, Det koster meg jo ikke noe å la den ligge, så den blir liggende til ønsket sum oppnås Driver og Første overnatting i nybåten blir i natt, blir dog liggende ved brygga,da rederinnen mønstrer på i morgen Er det du som ligger rett skrå bak gammedracoen min? Redigert 8.Juli.2011 av Draco aq140 (see edit history) Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skipsreder'n Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Jupp,på skrå til babord side når man ser utover.Gammeldraco'n er pen så den blir nok solgt etterhvert.Hvilken brygge har du Stylingen på da?Må ta en titt på den.Det har vært drømmebåten frem til vi kjøpte Unique'n.Lekker båt Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 9.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Ligger på A41, siden det er barnas første natt i ny båt , har jeg lagt ved brygga i natt. Kjører utover. en eller annen plass i dag, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skipsreder'n Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Var en tur utpå a-brygga og titta på Stylingen din i stad..så veldig pen ut Dessuten så er a-brygga mye bedre enn b-brygga så hold på plassen din! Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Jo takk for det, er fornøyd med båtkjøpet, og hadde en fin helg i den. Var en del sjø når vi kom inn på søndag, og jeg synes båten taklet dette bra. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 13.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 Får vel legge inn bilder av den nyinnkjøpte Stylingen også,Her på plass i den nye båsen sin:flag_bp: Aktersallong Forstår ikke helt hvorfor det er noe stille rundt salget av 1700, her er linken til annonsenDraco 1700 TL! Hva synes dere om pris,annonse, osv? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
drtama Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 (redigert) Ser ut som du har lagt ut båten til en passende pris og fine bilder ( hadde også kansje hjulpet med bilder av båten på sjøen evt på en solskinnsdag, det har alltid hjulpet meg i mine annonser, merkelige greier). Kansje skriv litt mer om båten, når jeg solgte min draco la jeg stor vekt på info og bilder her er en link (hvis den ikke er utgått) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28449830 Uansett her er litt mer info om båten din, du trenger selvføgelig ikke skrive alt, men går ann å ta noen utsnitt og legge til annonsen: DRACO 1700 TOPLESS 1973 - 1979. Levert i farge: grå/hvit Orange Gul Denne båten er svært godt utnyttet når det gjelder sitteplasser og med stuerom i baug og under setene. Båten har også et skrog som har unike kjøre egenskaper både i ”snekkefart” og på full speed. Skroget er også meget stabilt og sjødyktig, flere av kritikerne til båten har måtte forandre menig etter å ha fått prøvet båten skikkelig. Standard utstyr: Tankmåler Temperatur måler Turteller Oljetrykks måler Fartsmåler Lanterner Kalesje Seter som kan legges ut som solseng. Brannslukke apparat i cockpit. Motorisolasjon Motorfundamenter i innlaminert eik Halon anlegg for tank- og motorrom Tank og motorrom ventilasjon Rengjøringsluke på tank Brennstoff stengekran Elektrisk lensepumpe Motor: OMC 96HK OMC 110HK OMC 140HK Mercrusier 120 HK Proppell 151/4 x 21 Mercrusier 140 HK Proppell ” Volvo Penta 130 HK Proppell 14 x 20 Fart: Mercrusier 12hk – 32 knop. Redigert 13.Juli.2011 av drtama (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Får legge inn noen dracobilder jeg også: IMG_2856 by hakonv, on Flickr hurtigruteview: IMG_2859 by hakonv, on Flickr Album med masse motordeler: Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Hei. Virket noe kjent den kroppen der Jumbo (siste bildet) Drako er kjekke båter og det kan bli et samleobjekt ut av disse. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
jumbo Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 He he, jupp.. fikk masse god hjelp av han karen der. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Stranden Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 Hei. Her er noen bider av min Draco Suntop 18 Hilsen Sindre Sitér dette innlegget Båt: Draco Suntop 1800 Har hatt: Selco Selsprint Link to post
Draco24styling Svart 30.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 Fra årets båtferie, her i strømstadkanalen Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
ottiss Svart 13.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2015 En glimrende tråd i disse mørke tider. Mye fine båter! Jeg blåser liv i den i håp om å dra med meg flere Draco-entusiaster.. Min 2100, 87 mod.: Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - https://baatplassen.no/i/topic/114386-prosjekt-draco-2100-sportscab-pimpmydraco/ Link to post
Kaptein Thomas Svart 13.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2015 Peent Ottiss! Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Draco24styling Svart 5.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Ligger i ekevika å nyter helgen. Deilig Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.