Rångepådl Startet 27.Mai.2008 Del på Facebook Startet 27.Mai.2008 Trenger noen deler til jolla. Det er en Caribe C10X RIB. Noen som veit om det finnes forhandler for disse i Norge? HB Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 I Norge vet jeg ikke...men du har en i Stockholm http://www.caribeboats.se/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
jandrea Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 (redigert) På produsentens hjemmeside Finner du denne adressen: NORWAY WECTOR YACHTING Skjerkoeyvelen 54 N - 3960 Stathelle - Norway Phone: 47-359-668-760 E-mail: erick@trn.no Website: N/A Og søker du på Wector Yachting finner du denne hjemmesiden Lykke til! Jon Redigert 27.Mai.2008 av jandrea (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
SveinHa Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Interressant. Jeg har også en Caribe RIB men trenger heldigvis ikke deler (enda). Virker som velbygde båter, tenker normalt ikke slik om saker fra Venezuela... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Gunga Din Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Caribe'n er vel gummibåtarnas Rolls Royce...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Rångepådl Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Takk for hjelpen! Har prøvd å bestille fra USA uten hell... HB Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 28.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 NORWAYWECTOR YACHTING Selger ikke deler var svaret jeg fikk... Hvor blir det av servicen her til lands? Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 28.Mai.2008 Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Kanskje produsenten burde få vite om at en av hans forhandlere ikke vil yte service og selge deler til en som har kjøpt et av produsentens produkter. Ville nok sendt en mail til produsenten og fortalt om dette. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.