Jump to content

Nye deler til FM og Sleipner!


Kjetil Dahl

Recommended Posts

Godt nytt for eiere av FM- og Sleipnermotorer! Petter Fagerli, som er en erfaren og entusiastisk motormann har overtatt alt salg av deler til FM-motorer. Han har det meste av deler til nyere motorer av S-serien og adskillig til eldre modeller også.

 

Petter har også tatt tak i Sleipner, som han har noen slitedeler til. Men, det viktigst er at han har satt i gang produksjon av manifoiler til Sleipner 4,5 hk og 5/6 hk, som er de mest utbredte Sleipnerne. Det bør kunne gi forlenget liv til mange fine motorer.

 

Utover motordeler har Petter reservedeler til Solex- og Simplex-forgassere og propellanlegg. Han overhaler også motorer på oppdrag over selger overhalte motorer.

 

Jeg synes det er stålende at noen gjør en innsats for de gamle, norske motorene og håper nyheten spres blant sjektefolket. Selv fikk jeg tak i ventilstyringer til min gamle Bjørnenmotor gjennom Petter. Et mirakel!

 

Petter Fagerli finner dere på www.mekkern.com eller tlf. 41 72 25 22.

 

Vennlig hilsen

Kjetil Dahl

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...