Kjetil Dahl Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Godt nytt for eiere av FM- og Sleipnermotorer! Petter Fagerli, som er en erfaren og entusiastisk motormann har overtatt alt salg av deler til FM-motorer. Han har det meste av deler til nyere motorer av S-serien og adskillig til eldre modeller også. Petter har også tatt tak i Sleipner, som han har noen slitedeler til. Men, det viktigst er at han har satt i gang produksjon av manifoiler til Sleipner 4,5 hk og 5/6 hk, som er de mest utbredte Sleipnerne. Det bør kunne gi forlenget liv til mange fine motorer. Utover motordeler har Petter reservedeler til Solex- og Simplex-forgassere og propellanlegg. Han overhaler også motorer på oppdrag over selger overhalte motorer. Jeg synes det er stålende at noen gjør en innsats for de gamle, norske motorene og håper nyheten spres blant sjektefolket. Selv fikk jeg tak i ventilstyringer til min gamle Bjørnenmotor gjennom Petter. Et mirakel! Petter Fagerli finner dere på www.mekkern.com eller tlf. 41 72 25 22. Vennlig hilsen Kjetil Dahl Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Takk for linken. Han har info om begge gamle motorene mine Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts