Jump to content

C-Map Jeppesen Marine Klubben.

SveinHa

Recommended Posts

Noen som vet litt hva C-Map Jeppesen Marine Klubben er for noe.

Jeppesen Marine Klubben

Ett år av eksklusive og personlige tjenester for medlemmer

Mellom viktige innovasjoner som ble presentert av Jeppesen Marine på den 47. Genoa International Boat Show, var Jeppesen Marine Klubb prosjektet den største suksessen. Enda en gang kaster Jeppesen Marine hansken til det nautiske markedet og tilbyr en konkret navigeringshjelp til sine kunder.

”Hovedmål ved tjenesten er å garantere sikkerheten av mennesker som seiler på havet” – forklarer Andrea Buralli, Salgs & Marketings sjef i Jeppesen Italia – ”Våre kunder er egentlig klare over og har lenge satt pris på fordeler som tilbys av Guarian Alarm tjenesten. Den varsler brukeren om farlige sjøbunner under navigering, så kan de være noe annet enn entusiastiske om å få en anledning fra JM Klubben å skaffe seg nyttig og uppdatert informasjon?”

Det er lett å bli klubbmedlem. Bare besøk en av C-Map nettsider eller følg instrukser i den praktiske blisterinpakningen som kartbrikker blir solgt i. Du kan også kontakte en autorisert Jeppesen Marine forhandler som skal opplyse deg om alt du trenger å vite for å registere deg som klubbmedlem. Dessuten, dersom din forhandler ber om Jeppesen Marine ID nummer, skal han bli berretiget til periodiske, omfattende oplæringer samt levering av eksklusive matrialer for salgspunkter (JM forhandlerprogram)

Det er en mengde fordeler for medlemmer. Den som registrerer seg skal få informasjoner om kartografiske oppdateringer for sine elektroniske kart via informasjonsbladet.

Premium Medlemskap, til en meget fornuftig pris, gir deg adgang til alle eksklusive tjenester av Jeppesen Marine Klubb for ett år. Av disse tjenestene er gratis kartbrikkeoppdatering en av de mest interessante. Praktiske anvisninger om hvordan kartografi skal brukes vil bli tilgjengelig til alle medlemmer. Kunder skal ledes skritt for skritt under konfigurasjon av deres navigasjonsinstrument, slik at de oppnår maksimum fordeler ved bruk av Jeppesen Marine teknologi.

Men det er ikke alt. Jeppesen Marine velger sine partnere for dette prosjektet for å sikre eksklusive tilbud samt mange andre fordeler for alle medlemmene.

Masse fine ord men veldig lite konkret. For kr 770.- pr år får jeg oppdatert en kartbrikke har jeg skjønt og regner med det også gjelder PC-kartene mine. C-Map har jo i mange år hatt C-Marina som ser ut som en slags klubb som har tilnærmet ingen aktivitet.

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg skal bli medlem i Jeppesen Marine Klubb (bortsett fra en kartoppdatering da)?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...