kghaas Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 Skulle ut på sjøen i dag med hele familien, men den ville ikke starte...Etter mye om og men og av med alle filtere osv. så ser jeg at det ikke kommer bensin frem til værken filter eller til drivstoffpumpen på motoren. motoren er en V8 VP AQ225 fra 1986, med mekanisk bensinpumpe. Bensintanken er 3/4 full, og båten gikk som en klokke forige helg. Spørsmålet mitt er: Hvordan får jeg bensin frem til filter og pumpe. Båten er en Windy 25 med faste tanker, og det er ingen pumpe annordning på rørene fra tank til filter/Pumpe?? Suge på røret? montere en pumpe som man har på outboard? klarer bensinpumpen på motoren å suge luft til bensin kommer? (har prøvd leeeng på starteren Har også prøvd å fylle opp filteret og slangenned til pumpa, men det blir bare søl Hva gjør jeg? Anyone? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
step Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Prøv med en vakuum pumpe (oljesuger). Så nære forgasseren som mulig. Quote SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts