ola dunk Startet 21.Juni.2008 Del på Facebook Startet 21.Juni.2008 Hei, kjøpt meg skjærgårdsjeep. er merket med securemark og har regnr med 3 bokstaver og 3 tall. er denne registrert hos securemark og evt holder det at den er registrert der. burde jeg sjekke med småbåtregistret eller bare velge en av dem....... hva syns dere der ute???? Dunk Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 hmm ... 3bokstaver + 3 tall = Nssr/Rssr Eks: abc123 Securemark`s båtregister = Bokstav + 7tall + bokstav Eks: A 1234567 B Selv så valgte jeg securemark+, tyverisikkerthets-meerking og meldte meg inn i deres båtregister. (var irritert i øyeblikket på Nssr/Rssr, så valgte derfor securemark) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Mouche Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Ja, det holder med Securemark! Du får rabatt på forsikringen og det er ikke noen årlig avgift for meldemsskapet der, i motsetning til hos NSSR. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ola dunk Svart 21.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 det er preget inn N....... på skrog og motor. da sjekker jeg nærmere med securemark så får den stå reg der. bare å levere inn eierskifte til demm da kanskje. Dunk Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) Selger av båten burde jo ha registreringspapirene på båten? Få tak i disse og meld eierskiftet i henhold til instruksen fra Securemark! Dette inkluderer signatur fra forrige eier som bekrefter eierskiftet. Redigert 21.Juni.2008 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ola dunk Svart 21.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 har det. men han sa den ikke var registrert i småbåtregistret. tar kontakt med sucuremark så får jeg høre hva de sier. DUNK Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 har det. men han sa den ikke var registrert i småbåtregistret. 3 bokstaver + 3tall var det også i det tidligere obligatoriske registeret. Nummerne er antagelig fra dengang. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 (redigert) Betingelser og priser på Securemark finnes her. Det er to typer merking. Standard og pluss. Medlemsskapet koster 250 kroner pr år. Redigert 21.Juni.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Rart at de ikke gjør noe med den siden, for dette er virkelig til å misforstå. Medlemskap har nemlig ikke noe med selve båtregisteret å gjøre, det er et tilbud beregnet for de som har spes. tyveriutsatte båter. Båtregisteret deres har ingen årlig avgift. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Betingelser og priser på Securemark finnes her. Det er to typer merking. Standard og pluss. Medlemsskapet koster 250 kroner pr år. Man behøver IKKE å ha noe medlemsskap for at båten skal være registrert/merket i Securmark! Merkingen virker like godt uten medlemsskap. Securmark Medlemskap er en frivillig tilleggstjeneste. Og det er ingen årlig avgift i motsetning til registrering i NSSR som koster kr 100 for 1 båt og 50 per båt for flere enn 1 båt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
tøff-tøff Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 er det noe sted man kan trykke inn et securemark nr for å se hvem som står oppgitt som eier? uten å være medlem eller noe sånt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.