Jump to content

solgte båten i dag

catano

Recommended Posts

Hei

Da var båten solgt.

Det er mye snakk om alle båtene på finn, min ble lagt ut 18 mai det var 4100 besøk på anonsen så det virker som mange ønsker seg båt.

At det er kjøpers marked nå er nok en realitet, men jeg er fornøyd med salget.

Det skal bli kjekt å få nyebåten på 42 fot levert (9/7) når vi har funnet navn på den blir det å bytte nikk navn på forumet også.

jeg kjørte båten til stavanger sammen med kjøper i dag hvor vi brukte 4t 5 min, ikke verst det i så pass med vind og bølger.

Mvh

Catano

Mvh

catano

Hei

Da var båten solgt.

Det er mye snakk om alle båtene på finn, min ble lagt ut 18 mai det var 4100 besøk på anonsen så det virker som mange ønsker seg båt.

At det er kjøpers marked nå er nok en realitet, men jeg er fornøyd med salget.

Det skal bli kjekt å få nyebåten på 42 fot levert (9/7) når vi har funnet navn på den blir det å bytte nikk navn på forumet også.

jeg kjørte båten til stavanger sammen med kjøper i dag hvor vi brukte 4t 5 min, ikke verst det i så pass med vind og bølger.

Mvh

Catano

Gratulerer så mye med salget, hva har du kjøpt da? Bilder?

Gratulerer med ny båt!!

Jeg la ut båten min på finn.no i dag og har allerede 900 treff, men ingen telefoner. Det betyr vel bare at det er minst 900 som IKKE vil ha den :-)

Nei det kommer heller av det faktum at den som har båt gjerne liker å følge med på hva som "rører seg" på markedet. Kjøpte selv båt for litt over en mnd siden....og den fant jeg på FINN.no

Men fremdeles går det ikke en dag uten at jeg er inne ser på båter til salgs. Ikke fordi jeg planlegger å kjøpe flere, eller fordi jeg ønsker å selge min egen, men fordi det er flott å se på alle de fine båtene som er til salgs.

Og når jeg ser hva enkelte forlanger for båtene sine skjønner jeg at jeg selv gjorde et godt kjøp :lol:

hei.

Motorene har fungert som en klokke de etter at JEG fant ut hvorfor det manglet futt i båten, selv med nye turboer (de som satte på de ovehalte toppene hadde justert 2 ventiler til ikke å tett )

Men for å ikke missforst det med motorene hadde med gamlebåten å gjøre......

Dette er en Adventurer 410 E (42 fot)

mvh

Catano

adven.jpg

Redigert av catano (see edit history)

Mvh

catano

hei

Jeg håper å kunne komme med mange positive komentarer.

Det er en spenende båt som gir mange muligheter for ikke en altfor høy pris.

mvh

Catano

Ikke så alt for høy pris!!!!!! Nei men til 3 mill skulle det vel være ganske så bra,, mener jeg da, :eek: vet ikke når jeg kan eller har råd til en 3 mill båt for og si det sånn. Men lotton er vel på vei håper jeg...

Kjempe flott GRATULERER med ny BÅT...

Har småplaner om å selge jeg også , men det er kansje ikke så lett ? Har jo en stor 30 foter mener mange ,god plass og mye båt for penga vil jeg mene . Egentlig er vel båten bra nok for oss, har jo snart pussa opp å bytte det meste ombord så vi veit jo hva vi har men . Har lyst på mere fart når det trengs ,bedre uteplass med utgang bak .Vi trenger ikke ac lenger , men må være en lukket båt med fb .Nok å velge i om dagen , men jeg veit vel hva jeg helst vil ha . Så da er det vel bare å drømme videre , så får vi se etter ferien om det kommer inn en anonnse på finn . Største problemet kansje er større båtplass , men det tar jeg når den tid kommer . Så da drømmer jeg videre å ser på finn et par ganger daglig :wink:

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...