catano Startet 24.Juni.2008 Del på Facebook Startet 24.Juni.2008 Hei Da var båten solgt. Det er mye snakk om alle båtene på finn, min ble lagt ut 18 mai det var 4100 besøk på anonsen så det virker som mange ønsker seg båt. At det er kjøpers marked nå er nok en realitet, men jeg er fornøyd med salget. Det skal bli kjekt å få nyebåten på 42 fot levert (9/7) når vi har funnet navn på den blir det å bytte nikk navn på forumet også. jeg kjørte båten til stavanger sammen med kjøper i dag hvor vi brukte 4t 5 min, ikke verst det i så pass med vind og bølger. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
alidal Svart 24.Juni.2008 Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 Jeg la min ut 19 mai og har så langt 4850 treff, men ingen telefon/mail så langt! Feil type båt/ feil pris? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 24.Juni.2008 Del på Facebook Svart 24.Juni.2008 Det var en meget vakker skute du har for salg. Om prisen er riktig er vanskelig å si, men jeg tror man må ha en god porsjon tålmodighet. Markedet er fryktelig tregt akkurat nå. Ser flere båter på finn som kommer tilbake med reduserte priser. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 HeiDa var båten solgt. Det er mye snakk om alle båtene på finn, min ble lagt ut 18 mai det var 4100 besøk på anonsen så det virker som mange ønsker seg båt. At det er kjøpers marked nå er nok en realitet, men jeg er fornøyd med salget. Det skal bli kjekt å få nyebåten på 42 fot levert (9/7) når vi har funnet navn på den blir det å bytte nikk navn på forumet også. jeg kjørte båten til stavanger sammen med kjøper i dag hvor vi brukte 4t 5 min, ikke verst det i så pass med vind og bølger. Mvh Catano Gratulerer så mye med salget, hva har du kjøpt da? Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Gratulerer så mye med salget, hva har du kjøpt da? Bilder? Ja vi er spent Sitér dette innlegget Link to post
Seaflower Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Hei. Kan vi tolke det dithen at du ikke fikk det du i utgangspunktet hadde tenkt, men ikke mindre enn at du synes det likevel var akseptabelt tatt i betrakting ny båt på gang ? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Gratulerer med ny båt!! Jeg la ut båten min på finn.no i dag og har allerede 900 treff, men ingen telefoner. Det betyr vel bare at det er minst 900 som IKKE vil ha den :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
jumbo Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Slitan med ny skute, catano, og gratulerer med salget.. han har fått en god båt, han som kjøpte den. satser på at det kommer en liten draco snikendes rundt et nes når kaffilukta siver ut fra nyebåten også ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Gratulerer med ny båt!! Jeg la ut båten min på finn.no i dag og har allerede 900 treff, men ingen telefoner. Det betyr vel bare at det er minst 900 som IKKE vil ha den :-) Nei det kommer heller av det faktum at den som har båt gjerne liker å følge med på hva som "rører seg" på markedet. Kjøpte selv båt for litt over en mnd siden....og den fant jeg på FINN.no Men fremdeles går det ikke en dag uten at jeg er inne ser på båter til salgs. Ikke fordi jeg planlegger å kjøpe flere, eller fordi jeg ønsker å selge min egen, men fordi det er flott å se på alle de fine båtene som er til salgs. Og når jeg ser hva enkelte forlanger for båtene sine skjønner jeg at jeg selv gjorde et godt kjøp Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bützfleth Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Jeg la min ut 19 mai og har så langt 4850 treff, men ingen telefon/mail så langt! Feil type båt/ feil pris? Flott båt! Var det deg vi så passere Lindøy på lørdag ettermiddag? Fruen måtte spør om det virkelig var en trebåt som passert i DEN farten. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Flott båt!Var det deg vi så passere Lindøy på lørdag ettermiddag? Nei var nok ikke det. Er på jobb i Nordsjøen. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 25.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 (redigert) Hei Jo bilde har jeg, tok ett i dag. mvh Catano Redigert 26.Juni.2008 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Bitteliten Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 hva slags båt er dette da? Ligner litt på Nidelv 4000 - men den har vel ikke sidedør Hvordan gikk det med motorene dine som du slet med å få fikset på gamle motoren? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 25.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 (redigert) hei. Motorene har fungert som en klokke de etter at JEG fant ut hvorfor det manglet futt i båten, selv med nye turboer (de som satte på de ovehalte toppene hadde justert 2 ventiler til ikke å tett ) Men for å ikke missforst det med motorene hadde med gamlebåten å gjøre...... Dette er en Adventurer 410 E (42 fot) mvh Catano Redigert 25.Juni.2008 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
hifo Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 flott båt det der . gratulerer. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Petterøe Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Jeg la min ut 19 mai og har så langt 4850 treff, men ingen telefon/mail så langt! Feil type båt/ feil pris? Alidal: Du har vel noe av det fineste stykker båt som er å oppdrive, hvorfor selge ? Kanskje mye vedlikehold med en slik båt? Catano: Gratulerer så mye med en flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 (redigert) Gratulerer med flott båt håper du deler dine erfaringer her - du er vel en av de første med en norsk båt produsert i Kina. Dette er nok interessant for mange Redigert 25.Juni.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 25.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 hei Jeg håper å kunne komme med mange positive komentarer. Det er en spenende båt som gir mange muligheter for ikke en altfor høy pris. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Superkul Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 lekker sak - grattis Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Leifer`n Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 heiJeg håper å kunne komme med mange positive komentarer. Det er en spenende båt som gir mange muligheter for ikke en altfor høy pris. mvh Catano Ikke så alt for høy pris!!!!!! Nei men til 3 mill skulle det vel være ganske så bra,, mener jeg da, vet ikke når jeg kan eller har råd til en 3 mill båt for og si det sånn. Men lotton er vel på vei håper jeg... Kjempe flott GRATULERER med ny BÅT... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 (redigert) Alidal: Du har vel noe av det fineste stykker båt som er å oppdrive, hvorfor selge ? Kanskje mye vedlikehold med en slik båt? Nei, er ikke mye vedlikehold. Samme som plast, men jeg har lyst på seilbåt. Redigert 26.Juni.2008 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Det er tydelig at det er lite bevegelse i båtmarkedet, Snart 2000 visninger og ikke en henvendelse på skøyta...*sukk* Og jeg som hadde pussa den så fint iår for at den som kjøpte den skulle få minst mulig arbeid.... Jaja.. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Tine IV Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Har småplaner om å selge jeg også , men det er kansje ikke så lett ? Har jo en stor 30 foter mener mange ,god plass og mye båt for penga vil jeg mene . Egentlig er vel båten bra nok for oss, har jo snart pussa opp å bytte det meste ombord så vi veit jo hva vi har men . Har lyst på mere fart når det trengs ,bedre uteplass med utgang bak .Vi trenger ikke ac lenger , men må være en lukket båt med fb .Nok å velge i om dagen , men jeg veit vel hva jeg helst vil ha . Så da er det vel bare å drømme videre , så får vi se etter ferien om det kommer inn en anonnse på finn . Største problemet kansje er større båtplass , men det tar jeg når den tid kommer . Så da drømmer jeg videre å ser på finn et par ganger daglig Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
BårdK Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Gratulerer med flott og svær båt, Catano. Blir spennende å høre om dine erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 Glømte jo å gratulere Catano med ny båten da Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.