Wasco Startet 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2008 Har vært på Biltema og kjøpt meg en profilmal. Den ser grei ut....men lurer bare på hva den "dingsen" som fulgte med skal brukes til? Sikkert ikke verdens viktigste spørsmål...men som min mor pleide å si - "Vill du vite noe, gutten min, da må du spørre?" Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
index Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Tror det er et vinkelanlegg som kan skrus på enden av profilmalen (motsatt av den vi ser, det skal være to skruer der). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 16.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2008 Hvis det er to skruer i andre enden av malen, ser det vel ut som om du kan feste anlegget i de to øverste hullene for 90 grader, og i det avlange samt buesporet for en justerbar vinkel. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
o.b.lix Svart 16.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2008 Er mye enklere. Er for å skjøte sammen flere slike profilmaler til en større. (passer skruehullene på baksiden). De ulike profilmalene kan da ha ulik vinkel til hverandre om ønkselig. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2008 Der tror jeg vi har løsningen o.b.lix Nå er jeg litt klokere en jeg var i går Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.