Jump to content

Risør Trebåtfestival 2008

tom-ass

Recommended Posts

Er det noen som skal på Trebåtfestivalen her?

Jeg og en kamerat skal sjøsette i saltvannet/Oslo på fredag og rusle nedover, og har tatt opp skuta i dag, så nå gleder vi oss! :)

n567586065_1493263_8530.jpg

Hadde vært hyggelig å møtt noen der nede! :cheers:

Bygdetulling med båtførerbevis!

Har ikke bestemt noe enda, godt mulig at vi tar en tur hvis pent vær. Har forsåvidt snakket om det med et par andre. Slettes ikke umulig. Vi får se på dagsformen neste fredag. Hvis fint vær og vi peiser på litt er det bare et par timers kjøring for oss til Risør.

Her er et bilde fra en tidligere festival.

risoer_trebaatfestival_001.jpg

Edited by Hansi (see edit history)

God tur nedover :flag: ....skulle gjerne hengt meg på men ferien er desverre over i morra, striskjorta og havrelefsa venter på mandag...........

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

• 2 weeks later...

enig med deg kaviar!

Eikeli skilte seg helt klart mest ut. Nydelige båter.

Ellers synes jeg det var litt for mange "like" båter, store plattgattere type furuholmen. Litt kjedelig faktisk...

Var der for noen år siden og da synes jeg variasjonen på båtene var mye større.

Forøvrig er det noen år fram i tid til min Carina er klar til å stilles ut.....

Synes festivalen var temmelig lik som tidligere år jeg, men er enig med tidligere skrivbent.

Det som var mest nytt for meg var at jeg var der i båt denne gang, og lå utenfor båtsentret, og toalettet brant ned første kvelden, sammen med marinaen og fiskemottaket/fiskebutikken.

Bygdetulling med båtførerbevis!