tom-ass Startet 23.Juli.2008 Del på Facebook Startet 23.Juli.2008 Er det noen som skal på Trebåtfestivalen her? Jeg og en kamerat skal sjøsette i saltvannet/Oslo på fredag og rusle nedover, og har tatt opp skuta i dag, så nå gleder vi oss! :) Hadde vært hyggelig å møtt noen der nede! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Toivo Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Jeg skal bort, er ikke så langt fra her jeg bor i Lyngør:P Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Hansi Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 (redigert) Har ikke bestemt noe enda, godt mulig at vi tar en tur hvis pent vær. Har forsåvidt snakket om det med et par andre. Slettes ikke umulig. Vi får se på dagsformen neste fredag. Hvis fint vær og vi peiser på litt er det bare et par timers kjøring for oss til Risør. Her er et bilde fra en tidligere festival. Redigert 24.Juli.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 mulig jeg blir ravende rundt i området :-) . neida , eller joda. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mysigt Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 God tur nedover ....skulle gjerne hengt meg på men ferien er desverre over i morra, striskjorta og havrelefsa venter på mandag........... Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
tom-ass Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Det var synd La Vida. Hadde vært hygglig med selskap på turen nedover. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Mysigt Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 vi kan jo heller kjøre etterhverandre i Storsjøen en dag i stedet Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
Risor23 Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 jeg bor her og har båtplass 200m fra bildet lengre opp i tråden, så ja :P sees! Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Var en tur der idag, mange nydelige trebåter der, men jeg må innrømme at eikeli-båtene skilte seg ut:) Eikeli 21' sport: Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
navar Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 enig med deg kaviar! Eikeli skilte seg helt klart mest ut. Nydelige båter. Ellers synes jeg det var litt for mange "like" båter, store plattgattere type furuholmen. Litt kjedelig faktisk... Var der for noen år siden og da synes jeg variasjonen på båtene var mye større. Forøvrig er det noen år fram i tid til min Carina er klar til å stilles ut..... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 3.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2008 Synes festivalen var temmelig lik som tidligere år jeg, men er enig med tidligere skrivbent. Det som var mest nytt for meg var at jeg var der i båt denne gang, og lå utenfor båtsentret, og toalettet brant ned første kvelden, sammen med marinaen og fiskemottaket/fiskebutikken. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Jens_P Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Austagder Blad har lagt ut en bildeserie fra festivalen. Denne er jo vakker. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.