logget av Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Lukten av maling og lakk, blandet med med lukten av dielse, sjø og litt parafin fra primusen...det er som balsam for en trebåtelskers sjel Det tar en stund for kvinnene å skjønne akkurat dette, for de må bli litt løsemiddelskadd først. Jeg antar at muligheten for å lykkes er å finne ei som røyker som en svamp og lakker neglene hver time på fingre og tær. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 26.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Det finnes sikkert slike kvinner...men det er neppe vedlikehold av gamle trebåter som opptar dem mest Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Blå leseil? De er ikke på båten nå, heller ikke den blå sprayhooden. Fysj, det var ikke noe fint! Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
GeirT Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Dette må da være en KNALL BÅT for "Kvinnelig båtentusiast" Ligger inderst i Vågen i Stavanger 22. april 2010 Geir PS. Den ser sånn ut fra vannlinja og opp ! Sitér dette innlegget Geir Link to post
Wasco Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Den var jo nusselig.... Men ikk noe for folk som har lett for å bli sjøsyke. Å se på den fargen når en er kvalm og uvell må være et mareritt.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Dalton Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Den var jo nusselig.... NUSSELIG!!! Det hender faktisk rederinnen er innom forumet, og hun anser innlegget av GeirT for ren sjikanering av den kvinnelige siden av båtfolket. Hun er MINST like trebåtgal som både Wasco og undertegnede til sammen, og kan opplyse om at her hos oss vil det aldri bli noe annet enn trebåt. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Avsluttet_1 Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Ja litt tjære må til . Om ikke annet for å få den rette lukta i båten Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
index Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 For ikke å snakke om når man bruker tjære på båten, det minner meg om da jeg var barn. Ble du rullet i tjære i oppveksten?? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dalton Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Sikkert juksa i kortspill... Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 23.April.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.