Alarm92 Startet 29.Juli.2008 Del på Facebook Startet 29.Juli.2008 (redigert) God morgen :) Skulle bare dele med verden bilder fra jomfruturen med min nye båt og fortvilelsen av at motoren ikke går på tomgang Skrudde av forgesseren og renset den slik som jeg har jort 1000 ganger før med mopeden, og når jeg satt den på gikk motoren på tomgang, men når jeg begynte å gå for fullgass og skulle slakke ned igjen vil den ikke bakke lenger!! Har byttet bensin og alt det dær -___- Noen som har tips? Det er en Mariner 03mod. 15hk 4-takt Kattfjorden, der jeg kommer fra :) Nydelig natur uttigjenom fjoren Gps kjøpte jeg på clas olshon før 500 spenn =D Den er stabil og funker hest :P Håja heter denne øya, det er den som står modell for ishavskatedralen i Tromsø Båten: :) Redigert 30.Juli.2008 av Alarm92 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Jeg får skynde meg, før noen stenger tråden, og gratulere med båt, jomfrutur og godt vær. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 jeg med........... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sydvesten Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Gratulerer jeg også, flotte bilder og nå har vel tråden så mange svar at de gode "gamle regler gjelder" og tråden får stå Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
knutza Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Gratulere med sjøsetting. Du må gjerne legge inn litt tekst som forteller hvor du har tatt de fine bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Alarm92 Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Hehe :P Bildene er tatt ute med håja, sommerøya og tussøya uttafør Kvaløya i Tromsø :) Ekke så farlig om tråden blir slettet, var bare så stolt over nybåten at jeg måtte dele det me resten av norge :P Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Flott kartplotter du har. Kostbare greier? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Alarm92 Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Nei, før å være helt ærlig så fant jeg en CD som det sto C-map på inni skapet :P Er nokk en kopi at ett eller annet slag :O Pc'en har jeg derrimot måtte jobbe hardt før :) Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 (redigert) Gratulerer med ny båt Du får sikkert masse glede av den. Hvor stor er båten? Redigert 30.Juli.2008 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
oddgeir Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 (redigert) Pc'en har jeg derrimot måtte jobbe hardt før :) Hehe, gratulerer med ny båt. Kos deg på sjøen. Redigert 30.Juli.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Alarm92 Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Hehe, tusen takk :D Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Jeg får skynde meg, før noen stenger tråden, og gratulere med båt, jomfrutur og godt vær. Skjønner ikke hvorfor denne tråden skulle bli slettet Er det ikke lov å legge ut så mange bilder?? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Jawik Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Jomfrutur med Alarm92 Gratulerer med båten og god Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
hifo Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 ser at du ikke bruker course up på c-map . dvs at pilen altid peker fremover , det synes jeg er nødvendig. mulig det er en vanesak. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Alarm92 Svart 30.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 ser at du ikke bruker course up på c-map . dvs at pilen altid peker fremover , det synes jeg er nødvendig. mulig det er en vanesak. Hvilken pil? Den som viser rettningen? Synes den er ganske handy Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 ja den ja. hvis du prøver å trykke course up , vil den altid peke fre mover og da er det lettere å forholde seg til grunner og omgivelsene synes jeg. da slipper du å kjøre mot deg selv på kartet.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.