index Svart 7.August.2008 Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Ratt ute er en uting.... Men praktisk, uten tvil! Med et slikt sidemontert ratt kan man sitte på siden og se forover ganske greit. Med rorkult må man stå, hvis ikke ser man ikke over overbygget.... Selv har jeg sete med ratt foran både ute og inne. men styreposisjonen inne blir aldri brukt, kun ute. Men da har jeg kalesje også da.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wasco Svart 7.August.2008 Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Har ingen problemer med å sitte mens jeg styrer med rorkulten. Men når jeg er i trangt farevann, eller skal legge til må jeg stå - det stemmer Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
berntsen Svart 7.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Fint og stå ute når det er sol og opplett. Men rekner med at det skal eg klare med ror pinne også:D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.