Jump to content

Ny lett matros 08.08.2008 kl. 20.08

joelle

Recommended Posts

Da har jeg endelig fått roet meg ned ett par hakk etter en intensiv kvell med fødsel og hele pakka.

Blev en ny lett matros, som kom til verden 08.08.2008. klokkan 20.08

Hva er oddsen for at noe sånnt ska skje?

GRATULERER :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Det er vel bare en ting som er større en å få ny båt - og det er å bli pappa :yesnod::smiley:

ja..ja...det finnes vel et par andre ting også :wink:

Også så mange 8 tall.

Ifølge kinesisk tradisjon skal det bety masse lykke og hell

Hvor stor sjansen er til å få det til å klaffe????

I hvert fall vanskeligere en å vinne i lotto

Gleder meg sammen med dere

Edited by wabra (see edit history)

Gratulerer så meget med den nye matrosen..... og datoen og klokkeslettet er jo slett ikke så værst det heller :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

det er så sannt det kan bli. det gjør det ju ikke mindre spesiellt at det er en sjanse på 52 603 200. dette forutsatt att min matematikk stemmer.

60 minutter per timer, 24 timer per døgn, 365,3 dager per år, 100 år tills neste 08.=60x24x365,3x100=52 603 200

Hva er oddsen på lotto foresten?

Hvis min matematikk ikke stemmer vil jeg gjeren høre det, siden dette er ufattligt moro for meg :smiley:

Edited by joelle (see edit history)
men jo.. det er litt skummelt. Min kom 2 mnd tidlig og ligger enda på nyfødtposten.. Heldigvis ser det bra ut.

Uff da, det er marerittet for di fleste foreldrer. Håper allt går bra