Jump to content

Hvorfor lager SMP slik nummer av dette?

Wasco

Recommended Posts

Sunnmøre posten lager i dag et stort nummer av en havseiler som er annonsert på FINN for bare en krone

Men hva er poenget???

Det ligger da mange dyre båter ute på FINN som er priset til 1 kr...

Har aldri skjønt hva som er grunnen til at noen setter denne prisen i annonsene sine, men det er da ikke noe nytt - så hvorfor slå avisen dette opp som en stor nyhet???

Grunenn tilat de skriver kroner 1,- er vel at pris må oppgis

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Sunnmørsposten, som den heter på sunnmørsk, er som vanlig ikke helt med på notene. Om det er Aafks mangel på suksess :lol: , eller om de er generell mangel på nyheter i Ålebyen vites ikke. Faktum er at det finnes 158 båter til kr 1 på finn, og om det finnes en hel bråte bråte mennesker som har som hobby å by denne prisen for båtene, så har de en jobb å gjøre.

Jeg har prøvd å få kjøpe et par av disse 1krones båtene , sendt mail og sagt at jeg tar båten når kan jeg hente osv men merkelig nok så blir det ikke noen handel og jeg hadde av prinsipp ikke kjøpt en gjenstand som fremstilles så useriøst.

Ringte forresten på en båtplass på 4x12meter i Tønsberg til ca 60000.- her om dagen , var råklar til å kjøpe men som jeg mistenkte så var det pr breddemeter men det sto det null og nix om i annonsen

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...