Wasco Startet 11.August.2008 Del på Facebook Startet 11.August.2008 Sunnmøre posten lager i dag et stort nummer av en havseiler som er annonsert på FINN for bare en krone Men hva er poenget??? Det ligger da mange dyre båter ute på FINN som er priset til 1 kr... Har aldri skjønt hva som er grunnen til at noen setter denne prisen i annonsene sine, men det er da ikke noe nytt - så hvorfor slå avisen dette opp som en stor nyhet??? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bearded Beast Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 agurktid. sumpen ha òg blitt veldig negativ siste tiden. alt er bare skandale og drit. latterlig Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 Grunenn tilat de skriver kroner 1,- er vel at pris må oppgis Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
10ta9c Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 Sunnmørsposten, som den heter på sunnmørsk, er som vanlig ikke helt med på notene. Om det er Aafks mangel på suksess , eller om de er generell mangel på nyheter i Ålebyen vites ikke. Faktum er at det finnes 158 båter til kr 1 på finn, og om det finnes en hel bråte bråte mennesker som har som hobby å by denne prisen for båtene, så har de en jobb å gjøre. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Enzo Svart 11.August.2008 Del på Facebook Svart 11.August.2008 Jeg har prøvd å få kjøpe et par av disse 1krones båtene , sendt mail og sagt at jeg tar båten når kan jeg hente osv men merkelig nok så blir det ikke noen handel og jeg hadde av prinsipp ikke kjøpt en gjenstand som fremstilles så useriøst. Ringte forresten på en båtplass på 4x12meter i Tønsberg til ca 60000.- her om dagen , var råklar til å kjøpe men som jeg mistenkte så var det pr breddemeter men det sto det null og nix om i annonsen Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 11.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2008 De burde annmeldes for villedende reklame Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
rago63 Svart 12.August.2008 Del på Facebook Svart 12.August.2008 Ellers kalles den på folkemunne for "Sumpen" Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.