Jump to content

Hvor ofte er du innom FINN

Wasco

Recommended Posts

finn er man innom flere ganger om dagen :yesnod:

Om man skal kjøpe noe eller ikke.

Nå vet ikke jeg om det er mange kvinner som har finn.no som daglig rutine, men jeg tipper det er flest menn.

Er vel litt sånn at vi MÅ innom finn.no mens de MÅ innom kjøpesenteret?

Hva blir dyrest?

Tja sjelden man får solgt veske eller genser eller.... på finn for mer enn man ga for den ihvertfall :smiley:

Det jeg har lært om båter har jeg lært på BP og på FINN...

Det er jo morro å følge med, selv om en ikke skal kjøpe

Og på FINN er det eldigvis ingen påtrengende selgere som skal prøve å få deg på "kroken" :yesnod:

Ser på Finn.no et par ganger i uka.

Ser på:

"Snekke"

Sorter etter knop: høy - lav

Blir skuffet hver gang. Blir nok ikke båtbytte her i gården. (Fabrikkny originalturbo er derimot kommet i hus) :crazy:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Er innom FINN flere ganger for dagen. Er på båtjakt og gleder meg til hver gang jeg får anledning til å logge meg inn. Jeg ser på alle nye annonser og følger med på endringer på prisene på båtene jeg har "sett meg ut"

- Har spart over 100.000,- på å være tålmodig... Spørs hvor mye lenger jeg skal vente... (?)

Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser

Sertifikat: D4 - ROC

Er innom FINN flere ganger for dagen. Er på båtjakt og gleder meg til hver gang jeg får anledning til å logge meg inn. Jeg ser på alle nye annonser og følger med på endringer på prisene på båtene jeg har "sett meg ut"

- Har spart over 100.000,- på å være tålmodig... Spørs hvor mye lenger jeg skal vente... (?)

Hvis du har "spart" 100.000 på ventingen så langt...så må jo det kalles en lønnsom venting :yesnod:

Det er selvsagt et spørsmål om hvor lenge du klarer å vente, men all erfaring tilsier jo at det er førts nå, når høsten setter inn at prisene virkelig begynner å bevege seg nedover

Må jo også sjekke om drømmebåten til ho mor fortsatt ligger der. Selv om den er priset alt for høyt etter min mening.

Nyskjærig .... :rolleyes: neida...

Er innom daglig selv og sjekker. Bare ikke når jeg er ute med båten.

Er nøtt til å følge med. Blir en vane det her.

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...