p-kaill Startet 23.August.2008 Link til dette innlegget Startet 23.August.2008 Her kan vi legge ut skrytebidler av største fisk,fangst, etc. Nå sjarkens venn hvor blir det av fiskebildene? Sitér dette innlegget Link to post
fomle Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 brrr... så kaldt ut hvor tok du den? Sitér dette innlegget I think, therefor i am......confused!!!! Link to post
Sjarkens venn Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Ehmm, kremt, jeg skal ta bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Bildet heter "TREKOMMAFIRE" og er ikke noe særlig å skryte av - men for meg så var det en opplevelse! Den så stor ut, men var bare 2,5 7 kilo (!!) var nok den største jeg noengang har tatt - men det var i garn og ikke på pilk! :o( Gjelder antall fisk? ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Dreamer Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Det blir vel vanskelig å konkurrere med storfiskerne, men presenterer likevel bilder av min største fangst - hittil: Brugde tatt på laksegarn! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 oi!! Det blir vanskelig å slå, Dreamer! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
KenBjork Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 (redigert) skoen er str 42 Redigert 24.August.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Honduras Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 (redigert) Bildeformatet på BP tillater ikke at jeg får med hele fisken på ett bilde. Ellers ville jeg lagt ut bilde, Æresord... ... Redigert 24.August.2008 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Selco18 Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 (redigert) Min største ørret... Redigert 24.August.2008 av Selco18 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 24.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Ser at Walter har hatt et godt innhugg i torskebestanden, og den brugda må jeg bare si var helt rått! Må vel følge opp med noen skrytebilder etterhvert, regner med at Honduras er ute å fisker for å klare å matche formatet her på BP, he,he.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 bare vent til jeg får trukket opp garna imorra! Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 (redigert) Største i år...... PS. den grå stangen dere ser på bilde, er senen ....ha ha Redigert 24.August.2008 av RonnyB (see edit history) Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Sleipner93 Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Walter_S : Hvilke dybder for du disse torskene dine på? Er det helt forskjellig eller er det sånn cirka dybde hvor slike torsker liker seg? Kunne vært morsomt og prøvd og fått noen slike om det fins slike torsker her i Stavanger.. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 (redigert) Det blir vel vanskelig å konkurrere med storfiskerne, men presenterer likevel bilder av min største fangst - hittil: Brugde tatt på laksegarn! Det gikk vell heller dårlig med garnene, husker da jeg var unge fikk gamlingen en brygde i laksenoten som var like lang som sjarken. Har desverre ikke bilde av den men jeg husker at vi skjærte av sporden og den var like lang som meg. Jeg akyulle tørke den og ha den som suverni men det gikk ikke mange dagene før den skrumpet inn Redigert 25.August.2008 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Dreamer Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Det gikk vell heller dårlig med garnene, Det rare var at garnet var like helt. Når brugda hang i kranen, kunne den roteres, og garnet rulles av. Like helt! Brugda var forresten levende, og svømte kjekt avgårde da den kom fri .. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Ehhh.... vi fikk tre knurrer og en fjesing i går Mangler dessverre bilde, men det blir en forrett. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 25.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Dette var min største og eneste fisk i går. Og denne tabben gjorde jeg i fjor,kroken måtte opereres ut. Sitér dette innlegget Link to post
fiskern Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 (redigert) Største torsk 42,5kg skrei 16 år gammel. Tilbake til hovedmappen for bilder Dine bilder: https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8852/006f.JPG Redigert 26.August.2008 av fiskern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 p-kaill: Ka førr en fisk e den siste? Ligne litt på en finger! Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 muligt det er det som kalles fingermat? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Nyfisket finger.. Lurer på hva kiloprisen er? Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Det blir vel vanskelig å konkurrere med storfiskerne, men presenterer likevel bilder av min største fangst - hittil: Brugde tatt på laksegarn! Hvor mye veide giganten? Mine rekorder. Alle tatt på sluk. Sjøørretrekord: 1,1 kg Sei: 1,1 kg Lyr: 1,9 kg Torsk: 2,5 kg Steinbit: 0,7 kg (Lus)uer: 0,2 kg Brosme: 1 kg Ikke enorme mengder, men kobben (selen) holder vekta på fiskene nede :headbang: :headbang: Artsmangfold dog. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Ikke enorme mengder, men kobben (selen) holder vekta på fiskene nede :headbang: :headbang:Artsmangfold dog. Trudde det var tyskere som holdt fiskebestanden nede eg, er iallefall det her. Så kommer nisene og kobben på andre plass. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
p-kaill Svart 26.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 JA, dere kan se at jeg er ganske fingernem, det var ikke spesielt godt å fiske seg sjøl. KAsta ut jarsteinen til juksamaskinen og makkongelen skvatt i fingeren. Stod fast i leddet og måtte som sagt opereres ut ..... Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 (redigert) Huffameg da! Idag fikk jeg 4 kasser med storsei pluss en torsk på 13 kg. (vekta var tatt når den var sløyd) Han som jeg har med meg har lagd noe han kaller "mastgjøk" - En lurvete trosse som er slått knute på. Han male øyne på den og hang den i masta! Hvis jeg får like mye imorra skal den få henge der. Jeg kan ta bilde av den til dere, slik at dere også kan lage dere en slik! Patentet er foreløpig unikt! Lagt til: han som lagde "mastgjøken" sa også at den skulle henge der, og hvis jeg tok den ned skulle han personlig degradere meg til kjølsvin! :cryin: Redigert 26.August.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.