Teisten-Øyna Startet 23.August.2008 Del på Facebook Startet 23.August.2008 Hei her er ett bilde når den står på land i godvik der jeg kjøpte den.Er det noen som har en lik eller lignende båt her inne Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.August.2008 Del på Facebook Svart 24.August.2008 (redigert) Nei, har ikke lignende. Men det hadde vært fint om vi kunne få litt mer opplysninger om motor, alder og ikke minst hva du har måtte gi for båten... Redigert 24.August.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Teisten-Øyna Svart 24.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2008 (redigert) Hei takk for svar skal fortelle litt om koggen nå det er en askvik loddebåt byggeår 1975.Det står i en 10 hk sabb er ikke sikker på årstall og jeg ga 10.000 for den men det er litt arbeid men det er jo bare gøy jeg bor i flekkefjor så til vinteren ska den opp på andabeløya båtbyggeri å bli naglet om å diverse håper jeg Redigert 24.August.2008 av trekoggen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.August.2008 Del på Facebook Svart 24.August.2008 Det er jo en del trebåtentusiaster her på forumet, men det er ikke sikkert de har oppdaget denne tråden. Men det ser ut til å være et fint prosjekt du har fått tak i. Sabb motorene er jo uslitelige, så den kommer du til å ha mye glede av. Går ut fra at det ikke er elstart på motoren, men at den må sveives i gang....det er jo litt av sjarmen da Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Teisten-Øyna Svart 24.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2008 Ja det er ett veldig fint prosjekt men det er faktisk el start men jeg sveiver hva slags type trebåt er det du har Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.August.2008 Del på Facebook Svart 24.August.2008 Du verden - elstart... Her er linken til historien om min båt https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=43203 Etter dette innlegget ble skrevet har nå Sophie fått sin permanete fortøyningsplass Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.