kent!! Svart 31.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2008 vet ikke helt åssen påhenger jeg skal bruke enda? skulle vel helst hatt en gammel en i riktig stil, men de er dyre, og må som regel i tillegg restaureres.skal tenke litt over det før jeg bestemmer meg. skulle noen ha noe liggende er det bare å si ifra Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 31.August.2008 Del på Facebook Svart 31.August.2008 Det eneste du nå mangler er et matchende skoskap på uteliggeren. Man trør jo ikke i møblene med skoene på, og her begynner jo møbelkvaliteten på dekket. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Vi trenger også noen bilder når den ligger på vannet Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
ivar Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Hva slags motorstørrelse har du tenkt på? Vil tro at en tidlig 80-talls 50hk Mercury kan passe...? De burde jo gå å få tak i for en grei penge, og funke greit uten å kreve full restaurering. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ColinD Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Flott båt! Hva slags treverk har du brukt på dollbordene? Er det heltre mahogny eller mahognyfinér? Holder på med en Pettersson-restaurering selv og håper å bygge opp dekket på samme måte -- men er redd for at mahognyfinér vil slites for mye ved senere pussing... Mvh ColinD Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Synes nesten det er synd å sette en utenbords motor på denne flotte båten.... Men det er det vel litt sent å gjøre noe med nå Uannset - dette kommer til å bli en båt det vil gå gjeteord om langs vår kyst - og ikke minst i trebårmiljøene Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
kent!! Svart 1.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2008 har brukt 2.8 mm mahogny finer på dekket.det skal holde lenge det.bare å pakke det godt inn i epoxy og lakk, da slipper du å pusse det ned så ofte.har dere noen tips om motor er det bare å komme med det Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 Båten hadde vel passet en slik motor. Link til e-bay Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.