Careka Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 (redigert) kommer meg ikke in på SOl eller A51 ? er det bare meg ??? :headbang: Det var bare meg, prøvte med feil passord Redigert 18.Desember.2009 av NOR_Careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
VannTro Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Har du fått "Jule-tåka" på besøk Careka. Godt å se deg tilbake på arenaen igjen forresten. Jawik har vel ikke akurat seila seg så veldig opp på lista siden du dro på jobb så nå er det bare å stå på. Ser at du skal ut å seile på innsjøene med de idylliske fyrene i kveld, ganske bra med NOR båter på lista tross i at det er juletid. Lykke til alle sammen ! Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Jawik Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Jeg har en førjulspause gående. + 200 poeng fra siste seilas der nede i NZ er ikke å forakte da jeg sov det meste av tiden. Og nå mister jeg i kveld min #10 plassering da denne går ut, så jeg må vist vise noen seiler muskler på Lake Superior. Og ett nytt race i morgen også. Dette blir hektisk og rangeringen stuper for flere av oss dersom vi ikke holder oss våken langt og lenge. Lykke til alle sammen og god . En bønn til de av dere som ikke har tenkt på å starte. Ikke meld dere på da deres poeng plusses opp i nasjonsregnskapet. På forhand takk for deres bidrag. Vist dere har muligheten til å utgi (registrere) dere som Svensker er det ok at dere melder dere på The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Ben Sin Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Glemte meg bort. Sen start. Får se om jeg tar dere igjen, eller havner i fjæra.... Link to post
Ben Sin Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Kom igjen!! Starten på Cape Horn har akkurat gått. Skyndt dere seilere, så når dere meg igjen før runding hornet. Link to post
Jawik Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Sitter fortsatt 6 stykker igjen på starten og de blir vel sittende der oppe. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Ben Sin Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Har den harde kjerne gitt seg Jawik? Link to post
Jawik Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Vi er jo den harde kjerne Blir nok mye sofa kosing på de som ikke er med. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Enzo Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Da startet jeg , dog en stund etter dere andre men det gjelder vel å delta , ikke vinne eller ? Link to post
Ben Sin Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Jeg venter ikke på deg Enzo. Du tar meg igjen uansett. Ute av trening. Link to post
Enzo Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Hvem sa du var ute av trening Link to post
Ben Sin Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Hører det daglig av fruen..... Link to post
Jawik Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 (redigert) Andre som har problemer med å komme inn på SOL ? Lørdag blir det start fra Bodø til Gdansk IMSYC 2010 Her gjelder det å treffe med rette farkost - intet annet nytter Redigert 11.Februar.2010 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Enzo Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 We're having some technical issues at the moment, please try again later :) Today at 1300 CET our database system went down, we are trying to troubleshoot the issue. Update 14.22 CET: We're currently unable to reach the data center contact person. Relax, breath, find a good book, this could take a while. Link to post
Jawik Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Dette skaper problemer nå når vi nærmer oss Faial. Seiler jo i total blinde nå. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Vestkystseiler Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Dette skaper problemer nå når vi nærmer oss Faial. Seiler jo i total blinde nå. Har du ikke papirkart ombord og fører du ikke bestikk Det er jo forferdelig uansvarlig å gjøre seg totalt avhengig av elektronikken Link to post
Jawik Svart 11.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2010 Har du ikke papirkart.. Hva er det for noe The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 11.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 (redigert) Jawik og Svein henger med. men det er stort frafall. Men for de som vil ha enda mer Formel 1 seiling her er en link. første løp i morgen. onsdag. live. http://kappseiling.no/audi-medcup-live nesten poro for noen Redigert 11.Mai.2010 av NOR_Careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 (redigert) Atlant'Iles Challenge. Race starts: Sep 24th 19:00 UTC. Kom igjen gutter - jeg må bare ha med meg denne Redigert 21.September.2010 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
ohm Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Jeeeeez..... Det blir for mange våkenetter Link to post
Jawik Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Mange åpne strekk hvor en kan sove i flere timer The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Skal se om jeg får børsta støv av NOR_moosewine...chattes på area51 da! . Link to post
Jawik Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Selvsagt - og om Treholdt slik at ikke alle de andre får peiling på hva vi prater om The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 OK Jawik, har lagt opp men du skal få konkuranse. selv om jeg skal på arbeid nå og ikke får så mye tid til å passe på. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 ok, den banen var ikke det jeg trodde den var, så det der har jeg ikke tid til, gratulerer Jawik you got me..... Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn