Jawik Svart 22.September.2010 Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 (redigert) Jeg kan jo starte deg ett par minutter senere siden du trekker deg før start og sende deg ut på en Moose... Redigert 22.September.2010 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Mange påmeldte fra NOR. Kun 4 startet Dette blir for tamt med en 60 ft trimaran The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Noen må få seg litt søvn siden de skal være på jobb kl 0600 lørdags morgen. så du får redde vår ære. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Capella redder vår ære nå. Klasket selv på land i morgentimene. Måtte jo få meg lit blund på gluggene. Og nå er racet godt for vår del. Ingen muligheter til å ta inn teten med sine programmerte farkoster. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Påan igjen The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 (redigert) får ta en titt eg au då, se hva de byr på. har glemt passordet Jawik, send det til meg på IM. Redigert 4.Desember.2010 av Careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 IM sendt Dette blir en lang natt fram til i morgen tidlig Klin kokko! The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Ja da var jeg inne igjen Takket være husken til den evig unge Jawik Takker. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 28.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2010 (redigert) SOL'S IMOCA Global Challenge 2011 - Leg 1 Its time to sail round the world in your IMOCA 60. Leg 1 (of six in total) is a short 550nm dash from Barcelona to The Straits of Gibraltar. NOR here. WX Updates: 0430 / 1030 / 1630 / 2230. RANKING: Ocean/IMOCA60/SYC Race starts: Dec 31st 12:00 Sailonline Redigert 28.Desember.2010 av Jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
SuperGnisten Svart 28.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2010 Seiler dere Virtual Regatta også eller? Velux 5 Ocean e godt igang... sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
ohm Svart 31.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2010 SOL'S IMOCA Global Challenge 2011 - Leg 1 Sailonline Æsj, jeg må visst begynne med alarmklokke hvis jeg skal få med meg starten Link to post
Jawik Svart 31.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2010 Virtual Regatta uten vekkeklokke The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 SOL'S IMOCA Global Challenge 2011 - Leg 3 Racing round the world is relentless! Its now time to face the 5635nm from due south of the Cape of Good Hope to the Cook Strait. NOR here. WX Updates: 0430 / 1030 / 1630 / 2230. RANKING: Ocean/IMOCA60/SYC Race starts: Feb 01st 07:00 UTC Registration Open! SOL'S IMOCA Global Challenge 2011 - Leg 2 "Viking" reddet den norske æren med sin #12 plassering. Muligens vi kan klare fire norske blant TOP 100. "Ohm" klarer nok å komme seg inn under #30. 21 norske ble påmeldt hvorav 20 ser ut til å fullføre. På ett eller annet vis Selv fulgte jeg den gamle Clipper ruta og denne gangen straffet dette seg. Hadde bestemt meg for å ikke ta samme ruta som ved forrige race og nå viser det seg at de fleste som nå ankommer mållinja valgte denne, og også vært heldig med vinden. Slik kan et race utvikle seg fra gang til gang. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Da har jeg satt delayed kurs mellom kl 6 og 7 UTC tirsdag morgen så da skal jeg rekke starten : ) Lenge siden det er blitt tatt en Moose nå! . Link to post
ohm Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Der fikk jeg min beste plassering i en så folksom regatta, #26! Det er moro når ting funker, og man i tillegg har en god posjon flaks Lykke til videre, alle sammen! Link to post
Jawik Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Gratulerer ohm Da venter vi på at NOR_svein og oanilse skal klare å komme seg inn under #100 Resten av oss blir nok hengende på staur i kjelleren The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 The old don't have to worry about avoiding temptation. IMOCA far south I was looking for ice for my last drink. But SOL'ers had been there before me so I say... "When you're old temptation avoids you". The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
ohm Svart 9.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2011 Har nå prøvd meg litt med Sailplanner. Finnes det noe ok gratis alternativ til dette, der man kan bruke sitt eget polardiagram for ruteplanlegging? Link to post
SuperGnisten Svart 9.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2011 Har dere egen gruppe? Er selv VitaOfSotra, ligger langt bak på 3 etappe, var i Sverige på ski når starten gikk..:P sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Viking_1 Svart 10.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2011 ohm - se Bluewater Racing Det er et gratis rutingprogram som er ganske bra. Link to post
ohm Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Takk for tipset! Bluewater Racing ser veldig fleksibelt og bra ut. Jeg kommer nok til å bruke litt tid før jeg forstår hvordan alt fungerer der.. I mellomtiden mistenker jeg at Sailplanner har gjennomskuet polar-jukset mitt, og sender meg alt for langt syd som straff Link to post
Jawik Svart 14.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 Har dere egen gruppe? Ikke noen egen gruppe, annet enn at vi tidligere pleide å steppe inn som co-pilot, når vi hadde anledning til dette. Dette foregikk via A51 chatten som fortsatt er aktiv av og til. Minker på deltagerne på A51 da "proffene" falt fra på grunn av sommeren Selv missliker jeg disse gruppene som opprettes da dette går imot intensjonene (ref. Kalle) til SOL. Gruppene er jo ikke ulovlig, men sportsånden blir borte når en vet at det er noen som er våken (shift) kontinuerlig på en båt under et race. Vi dødelige kan jo ikke holde oss våken hele tiden så vi seiler på et vis, men vi kan umulig vinne mot gruppene. Viking er muligens et unntak dersom han bruker dataprogrammer til å kalkulere beste ruten . ... gratis rutingprogram som er ganske bra. Interessant program Er du "Viking" på SOL ? The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 14.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 Hmm, får se om eg rekke neste. mye på gang for tiden. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 14.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 (redigert) Bare unnskyldninger Jeg har jo seilt IMOCA i en uke uten tilgang til nettet. Sykehuset krevde noe blod og hud av meg så nå er jeg heltent på nye dyster, enten virtuelt eller med SEBI når mastene kommer på. Stiller opp mot catta di når du har anledning Statfjord rundt på tid Men du må få fingern ut før vi setter kursen mot varmere strøk Redigert 14.Februar.2011 av Jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Viking_1 Svart 14.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 Jawik - Ja, jeg er Viking på SOL. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn