Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

I den digre tabellen på stenum, om man scroller helt til høyre så finner man jo nasjons-plasseringen for dette racet:

1 SWE (skalis, Snorkelborkel, wwwTANGOSAILINGnu)

2 GER (brainaid, K3, StuArt)

3 FIN (Gintonic, lefromageII, kinuski)

4 NOR (oalnilse, NOR_oddgeir, NOR_VannTro)

5 GBR (Discus2, ybw_TREV, JuJu)

6 USA (Cruzist, amateur_knight, AcmeRacing)

7 ESP (Xinanhook, sotil, Urania)

8 HOL (Jeroen, Salmon, despin)

9 BEL (CajunQueen, acushla, jbridges)

10 AUS (seafly, simondo, ddawm)

 

Dette er sammenlagt overall. Ikke bare Sailonline Ocean Race. Ser at dere gjorde en formidabel innsats i forrige in-port race (da var ikke jeg med).

MEN!!! Norge har aldri vunnet et race i nasjonskampen! 2. plass er beste. Her har vi en oppgave folkens!

S/Y Surprise

Link to post
Share on other sites

Plutselig en ny regatta Meld dere på om adledning.

Antwerpen-Belfast_jan-09

 

A timed "start-when-you-want-race" with the SeaCart 30 trimaran.

Race starts: Jan 28th 20:52 Registration Open!

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

 

Link to post
Share on other sites

Lurer på om det lønner seg å starte seinere med bedre vind? Har lagt kurs så er fucked. men kan jo kalle opp StotnokIII om nødvendig :headbang:

 

Ser det er mulig å restarte etter målpassering. så dere får vurdere vind ;))

Redigert av nives (see edit history)

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

 

Link to post
Share on other sites

Hvis ikke så mye endrer seg nå i regattaen Antwerpen - Belfast (Det gjør det neppe med været som er meldt fremover) så har vi passert Tyskland i nasjonskampen.

 

1.SWE

2.USA

3.GBR

4.NOR

5.GER

6.FIN

 

Deretter følger 22 nasjoner til i ymse rekkefølge.

 

GRATULERER ALLE SAMMEN, WELL DONE :flag:

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Qingdao inport race

 

A race close to Qingdao as part of the in-port races

Race start: Feb 07th 05:00

Race status: Practice sailing. Race starts 07/02-05.00UTC.

 

 

IMSYC challenge 2009

 

A "choose-right-boat" fleet race from Stockholm to Gothenburg. Note that once you have chosen boat there is no changing boat (unless you are a SYC member with an extraordinary good reason). A link to performance plots for all available boats can soon be found on the front page (in the blog).

Race start: Feb 09th 20:00

Race status: Practice sailing. Race starts 09/02-20.00UTC.

 

 

Her blir det tett og ikke mye fritid.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

samme her,

kona ser stygt på meg hver gang jeg tar i macén, og spørr , seiler du nå igjen

å siden eg e ærligheten sjøl. så må eg jo si at det gjør eg.

det må ikke bli formye.

Men good luck til dere som ikke trenger å ta slike hensyn :sad:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Bare husk å dra frem støvsugeren uoppfordret, og ta med en blomsterkvast hjem i ny og ne, så er det bare å seile. :yesnod:

 

Det er godt å se du kan teorien, men Hustler du er vel hvis jeg ikke husker feil, så har vel du uteblitt fra en del regattaer :lol: :lol: :lol:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...