Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

kommer meg ikke in på SOl eller A51 ?

er det bare meg ???

:headbang: :headbang: :headbang:

Det var bare meg, prøvte med feil passord :crazy:

Redigert av NOR_Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Har du fått "Jule-tåka" på besøk Careka. Godt å se deg tilbake på arenaen igjen forresten. Jawik har vel ikke akurat seila seg så veldig opp på lista siden du dro på jobb så nå er det bare å stå på. Ser at du skal ut å seile på innsjøene med de idylliske fyrene i kveld, ganske bra med NOR båter på lista tross i at det er juletid.

 

Lykke til alle sammen !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Jeg har en førjulspause gående. + 200 poeng fra siste seilas der nede i NZ er ikke å forakte da jeg sov det meste av tiden. Og nå mister jeg i kveld min #10 plassering da denne går ut, så jeg må vist vise noen seiler muskler på Lake Superior. Og ett nytt race i morgen også. Dette blir hektisk og rangeringen stuper for flere av oss dersom vi ikke holder oss våken langt og lenge.

 

Lykke til alle sammen og god :sailing:.

 

En bønn til de av dere som ikke har tenkt på å starte. Ikke meld dere på da deres poeng plusses opp i nasjonsregnskapet. På forhand takk for deres bidrag. Vist dere har muligheten til å utgi (registrere) dere som Svensker er det ok at dere melder dere på :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

We're having some technical issues at the moment, please try again later :)

 

Today at 1300 CET our database system went down, we are trying to troubleshoot the issue.

 

Update 14.22 CET: We're currently unable to reach the data center contact person. Relax, breath, find a good book, this could take a while.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Jawik og Svein henger med. men det er stort frafall.

 

Men for de som vil ha enda mer Formel 1 seiling her er en link.

 

første løp i morgen. onsdag. live.

 

http://kappseiling.no/audi-medcup-live

 

nesten poro for noen :eek:

Redigert av NOR_Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...