knutza Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Noen bilder fra forrige helg. På tur ut Lyngen Full fart Fin torsk Sitér dette innlegget Link to post
windystorm Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Her kommer mitt bidrag Sletta retning haugesund Solnedgang ved en holme utenfor haugesund Kjekt med god hjelp Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Her er to bidrag, det øverste har jeg tatt på vei gjennom lyngør (mills_kaviar fra forumet her kjørte vel hvis ikke jeg husker feil...) Bilde nr 2 har mills_kaviar tatt, rett på utsiden av lyngør fyr. Det kommer ett bilde til så fort jeg har funnet ett som er bra ;) Sitér dette innlegget Link to post
Enes Diplomat Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Svenner i begynnelsen av august vakkert syn rett nord for Fjellbacka Den Bittelille båten til venstre er kanskje kjent for flere... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Knut T. Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 (redigert) Her er mitt bidrag. Sommer på Kvaløy ved Feøy Fra kanalen på Feøy Fra havnadagane i Haugesund i august. Obs legg merke til båten i høyre billedkant. "Poseidon II" Knut T. Redigert 3.September.2008 av Knut T. (see edit history) Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Leading Edge Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Kveldskos med Sheila Skal vi vedde? Pappa søler sånn skjønner du.... Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
koh Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Vrengensundet tidlig morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 (redigert) Mot Ross of Mull ... Sommeren 2008 Kan vi komme lengre inn ?? Staffa og Fingals Cave, Sommeren 2008 Her går det unna ... Round Britain Powerboat Race 2008 Redigert 4.September.2008 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
enter4u Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 (redigert) Lensepumpa er i gang. Vansjø 2008 Nydelig solnedgang, juli 2008 Dattra mi koser seg i varmen:-) Redigert 4.September.2008 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjeterik Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Sterk kuling utfor Båtsfjord høsten 2007.... Sitér dette innlegget Link to post
Mckongen Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Her er mine tre bilder til konk. Sitér dette innlegget Link to post
BjarneBob Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 (redigert) Moro dette:) Her er mine bidrag.... Personlig så syntes jeg "Lensepumpa" til Enter4u var ett ålreit bidrag ... Redigert 4.September.2008 av BjarneBob (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Grilling på dekk Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Seilaren Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Tåke en tidlig morgen i mai. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
RonnyB Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Påskeaften 2008 Er nå ikke den utsikten fra de tre hyttene i Strømmen Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Astor Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 Her er mine bidrag: Siste rest av regn for denne gangen. En lun sommerkveld. Ut fra Horten. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 Hmm.. her var det mye fendere ute og slang :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
hifo Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 hvilken fart har du på det bildet astor? 12-15 knop? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Oteren Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 Det er Swan i fart, båten til Roaldbj. Mener han har redegjort for fenderbruken også... Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 stemmer det. . husken er noe vag. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Ben Sin Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 Men bildet er dritbra. Og båten er lekker. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 (redigert) Fra havnadagane i Haugesund i august. Obs legg merke til båten i høyre billedkant. "Poseidon II" ....og ikke minst "Gamle Skudenshavn" som ligger der hvit og fin... Ser henne hver gang jeg kjører til Kopervik, og har også hatt besøk av henne her på havna hvor jeg bor. Ellers må jeg si at det er mange flotte bilder her. Var selv veldig aktiv fotograf for noen år siden og har deltatt i noen fotokonkuranser og faktisk stukket av med førsteprisen. Men så ble alt fotoutsyret mitt stjålet og har ikke kommet skikkelig i gang med fotograferingen etter det. Nå har jeg bare et enkelt digitalkamera - og det blir liksom ikke det samme. Men lykke til videre - fortsett å sende in bilder. Av de innkomne bildene er det ettter min mening noen som allerede skiller seg ut som potensielle vinnere av denne konkurasen. Redigert 5.September.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Seilaren Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 ....og ikke minst "Gamle Skudenshavn" som ligger der hvit og fin... Var det ikke den som het sommerbåten i Stavanger i mange år.......? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tuffff Svart 5.September.2008 Link til dette innlegget Svart 5.September.2008 (redigert) Prøver meg med tre bidrag: Joller Gone fishing Ikke Maldivene..... mvh tuffff Redigert 5.September.2008 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.