bjoris Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 På vei over Østersjøen i tett tåke! Broåpning i Falsterbokanalen Endelig er båten hjemme og vi er på ferie i Stavanger, øspøs...! Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
tool Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Surfing i Skagerrak Hollendern 2007 Sitér dette innlegget Link to post
Hombrè Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Sommer et sted på svenskekysten Blåskjell på grillen på Hvaler På Storsjøen i Odal`n. Sitér dette innlegget Nå med både Båtførerbevis og SRC sertifikat! Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Surfing i Skagerrak Tøft bilde. Vet av erfaring hvor vanskelige disse er å få tatt; man har som regel nok å gjøre med å seile og holde seg fast og sånt under litt tøffe forhold. Bekymring for kameraet gjør gjerne at det befinner seg under dekk når det blir litt rock & roll. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Blanco Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Men hvor er spinnakeren? Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
hengefjes Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Fetter Klodrik Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Men hvor er spinnakeren? Her er vår ihverfall fra den samme seilasen. Kom ned i mange deler små. 17 m/s ble litt mye når fallet skled i avlasteren og spinnakeren føk 5 m ut fra mastetoppen. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Her kommer mine bidrag: Havnen i Caen på Normandie kysten, ifm D-dags jubileet, 2004 Veldig spesiell opplevelse å være der i egen båt. Illes d'Hyeres, Frankrike, en sommerkveld for noen år siden Årets sommerferie ble litt kortere enn planlagt........ Jepp, det skjedde første dagen i ferien, men heldigvis i sakte fart og jeg takker høyere makter for at det var eieren som førte båten og ikke jeg! Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Noen minner fra sommeren. Minstejenta på jakt etter krabber. På tur med Sandnes kystlag. Av og til må en på jobb , heldigvis har vi båt der også Sitér dette innlegget Link to post
navar Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 (redigert) Seiltur på svalbard 2007 En av kameratene som lurte på hvem vi var... Redigert 3.Oktober.2008 av navar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
navar Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 disse lurte også på hvem vi var! fantastisk natur og dyreliv! anbefaler alle å seile en tur rundt spitsbergen!! Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 De fisket i Skjærhalden. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Enes 44 Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Får hive meg på med noen bilder jeg også. "SOS Svartskjær" Hellesøy fyr Fedje i bakgrunnen. https://baatplassen.no/bildearkiv/23/23276/p7050114.jpg Fiskefestival på Fedje https://baatplassen.no/bildearkiv/23/23276/p5100055.jpg Stolt skipper på første weekend tur med egen skute. På vei til Austevoll i pinsehelga 08. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 (redigert) her er to av mine bilder. spesielt båtliv, legg merke til skitupp i fremkant av bildet Torungene utafor arendal øya heter selvfølgelig Merdø, tipper noen og enhvær har vært på stranda der skisporet går Redigert 3.Oktober.2008 av agder840 (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Thomas Riis Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Her er mine bidrag: Her blei det litt mye fjere. så vi vokna av at båten lå så skjevt. Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
tom-ass Svart 10.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2008 Veldig mange vakkre bilder her! Har funnet meg flere favoritter! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
C-marine Svart 10.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2008 Mine bidrag: Solnedgang Stadt, Skorpa Seiltur Oslofjorden Fjæra en stormfull dag, ser kanskje ikke sånn ut men bak steinene var bølgene på ca 1 meter. Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
bliss X Svart 10.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2008 Grace Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 11.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2008 (redigert) Svanebildet i post #20 er kjempetøfft Redigert 11.Oktober.2008 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Walter_S Svart 11.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2008 (redigert) Det er vel underforstått at bildene i denne tråden skal være maritime - går jeg ut i fra - selv om ingenting er satt som betingelse. Siden jeg, som kjent, har båten min stående på asfalt til ombyggingnå nå i mer enn 1 år, så er jeg selvfølgelig sulteforet på skikkelige "salte" motiver - kommer meg ikke ut! Tok meg derfor friheten å legge inn noen 'myke' høststemninger + et bilde av den gamle eika. Til mitt eget forsvar kan jeg jo nevne at alle høstmotivene ble tatt mindre enn 40fot fra vannkanten, i båthavna vår..... Er det godkjent eller diskvalifisert? Kjøkøysund: Den gamle eika i båthavna: Høst i båthavna - 1: Høst i båthavna - 2: Puttesund tidlig mandag morgen: Ytterst på Tangen / Kråkerøy: Jeg kan jo legge til at alle disse bilden ble tatt i de siste 14 dagene med dette kamera, en gammel Olympus Camedia c-450 i lommeformat, som jeg har fått av Bavaria32Sport som reservekamera til prosjekt-tråden min. Tar greie nok bilder det? Redigert 12.Oktober.2008 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sinten Svart 12.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2008 Mange fine bilete her . Her er mine bidrag: Solnedgang med Osterøya i bakgrunn. Veafjorden på ein godvêrsdag. Det er ikkje berre Worse som kan lage hekksjø Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
lundberg Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 En kvällstur på vårenkanten. Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
ArildH Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Vemøya i Ellinsøyfjorden øst for Ålesund Vatnefjorden i Haram kommune 4 juli 2008 Dieseltørr på returen fra Valldal Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 25.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2008 Mine tre bilder Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Wasco Svart 26.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2008 (redigert) Kjøkøysund: Høst i båthavna - 2: Ytterst på Tangen / Kråkerøy: Ikke bare er du en dyktig båtmann Walter, men du er også en dyktig fotograf med øye for detaljer og kompossisjon... Særlig disse tre bildene holder "internasjonal" standar.... Flott!!! Redigert 26.Oktober.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.