HulkHaugen Startet 8.September.2008 Del på Facebook Startet 8.September.2008 Jeg har hatt et innbrudd i båten min, og det verste er vel at tyvene tydeligvis ikke skjønt hvordan de åpner skapdørene, så de slo dem i stykker. I tillegg ble jeg frastjålet et ekkolodd... Men hvordan gjør jeg dette nå? kan jeg bestille en båt/møbel-snekker som kommer og fikser det hjemme hos meg (Tar opp båten veldig snart). Og er det noen som vet om folk som gjør dette i Arendalsområdet? Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Bitteliten Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Du bor jo i rett område da Sikkert en hel del båtsnekkerverksteder som ikke har altfor mye å gjøre. Jeg ville startet hos Nidelv. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Eller hos Scand. Der er det nok ledig arbeidskraft. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Dette er vel også en forsikringssak, så de har nok en pekepinn på hva du bør/skal gjøre. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.