Jump to content

Hvem selger vanntanker til vettug pris?

Trondwi

Recommended Posts

De som har fulgt med i tråden " Hvem har bygget denne sjarken? - problemer med balansen" vet at jeg er i markedet for en vanntank eller to. Deden skal monteres (enentuelt på hver sin side) under dekk mot et relativt flatt skrog langt akter. Jeg ser for meg at jeg trenger tilsammen 80-150 liter. Noen som har tips om hvem som leverer slikt til vettug pris? Har sett på Maritims, men synes kr 12-1400 er en ublu pris.

Trond

ptt: Driver du med rotasjonstøping og prøver å forsvare posisjon :rolleyes: ? Har selvfølgelig ikke noe imot gratis, men å betale flere tusenlapper for noen tiere i plastgranulat som har vært gjennom en rotasjonsstøp synes jeg er rådyrt.

Trond

Grøss og gru! Jeg sprute om en 120 l og fikk følgende til svar: Tank nr. 40041 120L koster kr. 2469,- eks.mva. Det var jo nær det dobbelte av Maritim.

Trond

Kanskje en tank uten alle skrå frofilene er rimeligere? Jeg kjøpte 130 l nr 50130 i fjor og den kostet mindre enn 2000 kroner inkl mva.

ptt: Det forklarer jo alt. Engelske priser med "bare" 17,5 VAT i forhold til norske priser med 25 % MVA, er det noe rart at denne 7,5 % forskjellen gjør at vi må betale dobbelt som mye i Norge????

Trond

Kan anbefale samme tanker som milo. Dette er tanker som er lette å rense, bare å tømme og dra dem rett opp. Du kan tømme dem 100% og der vil aldri være luft i tanken som gjør at det skvalper siden den falder seg sammen samtidig som den tømmes.

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.