Trondwi Startet 12.September.2008 Link til dette innlegget Startet 12.September.2008 De som har fulgt med i tråden " Hvem har bygget denne sjarken? - problemer med balansen" vet at jeg er i markedet for en vanntank eller to. Deden skal monteres (enentuelt på hver sin side) under dekk mot et relativt flatt skrog langt akter. Jeg ser for meg at jeg trenger tilsammen 80-150 liter. Noen som har tips om hvem som leverer slikt til vettug pris? Har sett på Maritims, men synes kr 12-1400 er en ublu pris. Trond Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Sjekk med Plastinvent Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Trondwi Svart 12.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Grøss og gru! Jeg sprute om en 120 l og fikk følgende til svar: Tank nr. 40041 120L koster kr. 2469,- eks.mva. Det var jo nær det dobbelte av Maritim. Trond Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 (redigert) Høres ut som helt normal pris etter det jeg har sett.... Redigert: Mente den første prisen da, ikke den siste! Redigert 12.September.2008 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MagnarA Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Du kan prøve West Mekan. Kjøpte septik tank derfra som ikke var så dyr. http://www.west-mekan.no/index.php?option=...1&Itemid=22 Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Noen skal ha alt gratis, sånn er det alltid . Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 12.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 ptt: Driver du med rotasjonstøping og prøver å forsvare posisjon ? Har selvfølgelig ikke noe imot gratis, men å betale flere tusenlapper for noen tiere i plastgranulat som har vært gjennom en rotasjonsstøp synes jeg er rådyrt. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Grøss og gru! Jeg sprute om en 120 l og fikk følgende til svar: Tank nr. 40041 120L koster kr. 2469,- eks.mva. Det var jo nær det dobbelte av Maritim.Trond Kanskje en tank uten alle skrå frofilene er rimeligere? Jeg kjøpte 130 l nr 50130 i fjor og den kostet mindre enn 2000 kroner inkl mva. Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 Du får begynne med rotasjonsstøping selv da,og se om du kan gjøre det billigere , Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 12.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 For sammenligningen skyld, se hva de koster andre steder: 60 l fra England eller enda rimeligere, også fra England: 70 liters tank til kr 400,-. Hvorfar da disse megaprisene i Norge? Trond Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 12.September.2008 Link til dette innlegget Svart 12.September.2008 (redigert) Da er det bare å importere! (Viktig: Plasten skal ikke sette smak på vannet, hvis det skal brukes til drikkevann) Redigert 12.September.2008 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 13.September.2008 Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 Vet ikke om du har fått med deg at vi betaler 25% moms her i landet ,det er nok den største grunnen til de høye prisene , det er bare og handle i vei.Det gjør de andre Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 13.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2008 ptt: Det forklarer jo alt. Engelske priser med "bare" 17,5 VAT i forhold til norske priser med 25 % MVA, er det noe rart at denne 7,5 % forskjellen gjør at vi må betale dobbelt som mye i Norge???? Trond Sitér dette innlegget Link to post
milo Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Hva med tankene som er å få kjøpt til Maritim, er som en pose der du selv bestemmer inntak og uttak. Kan de være ett alternativ til ditt bruk? http://www.maritim.no/product.aspx?id=1043...upkey=002002030 Har selv montert en slik en i båten, fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Noen skal ha alt gratis, sånn er det alltid . det er ikke alle som driter penger selv bruker jeg internett mye og sammenligner priser og når man kan få råd om billigst sted her så er jo det flott !!!! eller??? men kvalitet er jo også viktig ..... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
TB2855 Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Kan anbefale samme tanker som milo. Dette er tanker som er lette å rense, bare å tømme og dra dem rett opp. Du kan tømme dem 100% og der vil aldri være luft i tanken som gjør at det skvalper siden den falder seg sammen samtidig som den tømmes. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Trondwi Svart 14.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Dette er en virkelig god idé. Feste et større kar skikkelig og legge posen i dette. Tror Maritim i Arendal får besøk en av dagene! Trond Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 der kan vi se: en som fikk råd og tips og slapp og betale mere en nødvendig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.