Bøljan Startet 17.September.2008 Del på Facebook Startet 17.September.2008 Mange er vi som har fulgt "Walters sjark prosekt" med stor iver. Det ble foreslått en kronerulling til nytt digitalkamera slik at vi kan følge hans prosjekt videre. Men han takket høflig nei! Og det må vi respektere, han foreslå heller å gi et bidrag til båtpassen v/Ingar som holder denne flotte "hjemmehavn" for oss båtelskere oppegående på frivillg basis. Jeg støtter dette forslag mer enn gjerne, denne hjemmeside har gitt meg og sikkert mange andre hyggelige og lærerike stunder Så Ingar: Vi trenger en "tråd" til et frivillig bidrag til båtplassen Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 17.September.2008 Del på Facebook Svart 17.September.2008 Da trenger vi vell et kontonr Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
norflyer Svart 17.September.2008 Del på Facebook Svart 17.September.2008 Jeg er med på en liten kronerulling jeg.. Dette er da en flott side... Bare passe på at ikke skattefuten finner ut av det.. for da er det vel plutselig en komersiell side?? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.September.2008 Del på Facebook Svart 17.September.2008 Tusen takk! Men vi har, spes. takket være årets Hortentreff, så mye på konto at vi klarer oss helt fint! Sant å si kan vi ikke ha stort mer uten at jeg kan få problemer med en viss myndighet... Kamera til Walter er en bedre løsning, det vil alle medlemmer ha glede av. Bruk gjerne vår konto og merk giro med Walter. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 Måtte bare få tråden fram igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.