Jump to content

Deadliest Catch på Discovery


p-kaill

Recommended Posts

Var der i fjor og i år, 500-600Nm lenger nord i Beringhavet, sept/aug. :thumbsup:

Vi pratet mye om det deadliest Catch greiene da. :smiley:

Tidligere nick "De Cåsta".

Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy.

Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Bølgehøyder er vanskelig å beregne på øyemål ja. Når det var ca 8-10m bølgehøyde så varierte hastigheten mellom 15 til 28 knop på halv gass på MTB`n surfet i nedoverbakke og masse giring, hadde mange svette stunder på roret hehe.. stod i stampe i oppoverbakke i 15 knop og belastningen for motorene kom på rødt hehe.. oversjøen gikk helt opp til toppen av masta. tror den var 11m på toppen.

Da måtte vi gutta fra maskin sveive hardt på telefonen!! Har forøvrig prøvd å sette på tv`n på MTB etter en dag med ruskevær, bare fresa i den, nesten all innmat lå i bunnen av kassa!! Men jeg husker ikke hvor mye sjø vi hadde!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...