Polarn Startet 24.September.2008 Del på Facebook Startet 24.September.2008 (redigert) Har lurt litt på hvilken aldresgruppe det er flest av her på båtplassen. Redigert 24.September.2008 av Polar 770 (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Gliset Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 I antall kg er det vel rundt alderen 45-55?!? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Du kan huke på ett spørsmål til... Hvor mange svarer på dette mens de sitter på jobben.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bjerknez Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Jeg er nå vertfall 32 år... Jeg bruker ikke min tid på jobben til slikt... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Polarn Svart 24.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2008 Sånn??? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
olews Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Jeg kan i alle fall merke meg at folk som er på BP tjener godt over gjennomsnittet. Det virker ikke som om båter 1 mill+ er noe i det hele tatt. 2+ mill klassen er heller regelen. Dette sammeholdt med at flertallet er såpass ungt som under 50 tyder på at dette er en svært så kjøpesterk gruppe. Statlige lønninger holder ikke til å kjøpe en 2 mill båt nei. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Seilaren Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Savnet alternativet, Svarte på skolen Jeg startet for en tid tilbake tråden "Vi under 25 på forumet" https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=38899 Jawik fortsatte med vi over 60 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=38973 Og så er det en for førtiåringer.. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=39546 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Polarn Svart 24.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2008 Da fikk jeg med alternativet SKOLEN som også er et selvsagt sted folk kan være Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Roger jo Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Har 51% av medlemene for lite og gjøre på JOBBEN??? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mouche Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 For øeblikket ser det ut som at det finnes ca 43% ærlige medlemmer og 53% medlemmer som har et mere avslappet forhold til sannheten? Hva skulle jeg gjøre på jobben annet enn å surre rundt her og på andre internettfora? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Salt Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Har 51% av medlemene for lite og gjøre på JOBBEN??? Også på jobben må man ta noen mentale pustepauser, f eks i samme bittelille omfang som andre kolleger går ut for å røke... (men jeg svarte på dette hjemme) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Sydvesten Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 (redigert) Siden jeg var kommet hjem fra jobben når denne pollen ble laget så måtte jeg være ærlig og svare hjemme.... Hadde kommet et par timer tidligere så hadde nok utfallet blitt noe annet..... Husker fortsatt med skrekk den gangen min gamle jobb stengte baatplassen.no siden det ikke var jobbrelevant..... Det tok en dag før jeg klarte og overbevise IT avdelingen om at dette var høyst jobbrelevant... Hadde jo ansvar for vedlikeholdet av sjøvannsystemet denne gangen... og inderene i IT avdelingen kunne ikke norsk så det gikk rimelig greit.... Men du verden for noen forferdelige timer jeg hadde på jobben før dette ble ordnet... Det ble ohhh sorry Sir..... No problem Redigert 24.September.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
hifo Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 er det seriøst sydvesten?? må jo få mere abstinenser enn meg du da.:-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
VannTro Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Hva skulle jeg gjøre på jobben annet enn å surre rundt her og på andre internettfora? Nå er jo du nesten å regne som "yrkesdebattant" da.... Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Mouche Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Som ansatt i det offentlige får man lite lønn, men mye "fritid"! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Svarte aldersgruppe 45-55, men kunne også svart 35-45 og fortsatt snakket sant. Er altså 45. Grunnen til at jeg føler meg i den eldste av disse gruppene er at jeg fikk hjerneslag sist torsdag. (Dette er ikke kødd). Mitt forrige innlegg er skrevet PÅ jobben MED hjerneslag. Merket jo at noe var alvorlig galt, men i likhet med (de fleste?) andre norske menn, så valgte jeg å ignorere dette for å se om det gikk over eller om det 'gikk seg til'. Formen er rimelig bra igjen nå - etter en uke på sykehuset og alle tenkelige tester har det blitt konstatert hjerneslag i form av hjerneinfarkt, men ingen har noen formening av hvorfor, siden jeg ikke er i noen definert risikogruppe, ikke har noe arvelig, ikke har diabetes, ikke røyker, er kun moderat overvektig, lavt kolestrol, lavt blodtrykk, noenlunde aktiv livsstil etc... Er hjemme fra sykehuset på perm nå da, så denne pollen ble besvart 'hjemme'. Hvis det er noen trykkleifer her så er det fordi venstre side ikke er helt 100% i gjenge ennå. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Ben Sin Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 (redigert) Livet byr dessverre på gode og dårlige overraskelser. Godt at alt er vel med deg!! Og god bedring! Redigert 24.September.2008 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Bra det gikk bra, så god bedring `surprise` Ellers så trer jeg inn i 35 - 45 år gruppen i april. *Grøss* eller.... Drar jaggu på seg. Jeg svarte hjemme, og det er pga jobb-pcene er blitt sperret for internett for en liten tid tilbake. I datadisiplin instruksen er det ei ikke lov med privat pc. Så nå blir det snart innkjøpt mobil/smartphone/pda med wifi, (pga glemte mobilen ute en natt og hvor det da plaskregnet og mobilen er blitt rar) for det er 3 "kål" åpne wifi soner på jobben. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Polarn Svart 24.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2008 God bedring Surprise Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Tommelise Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Jeg er 31 år og havnet dermed i 25-35 års gruppen. Regnet med at flertallet lå på rundt 40 år og ser jo at det stemmer ganske bra. God Bedring Suprise! Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Er 18, jeg. Får sjelden tid til å være på båtplassen på skolen; vi er ikke blant de priviligerte som bruker bærbar pc på skolen, kun andre- og førsteklassene gjør. Men virker som om det ikke er alt for vanskelig å snike seg til det på jobbene deres; håper jeg blir så heldig om ti år. Hvis det er noen trykkleifer her så er det fordi venstre side ikke er helt 100% i gjenge ennå. Ikke en eneste Flott at du kommer deg og god bedring videre Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Merket jo at noe var alvorlig galt, men i likhet med (de fleste?) andre norske menn, så valgte jeg å ignorere dette for å se om det gikk over eller om det 'gikk seg til'. Hva er symptomene? Formen er rimelig bra igjen nå... Det er jaggu godt, men det var en skremmende melding du kom med der! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
10ta9c Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Statlige lønninger holder ikke til å kjøpe en 2 mill båt nei.Skummel gjeng disse offentlig ansatte. I nabolaget finnes det flere av typen lærer. Selv om jeg har dobbelt så høy inntekt, har de dobbelt så dyre hus og biler. Det er så absolutt noe som skurrer. Jeg finner ikke ut av det, men jeg følger nøye med dem. Kona er forøvrig en av dem. Jeg følger nøye med henne også. Mistenker henne for å gjemme unna betydelige mengder potensielle båtpenger Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
MaLang Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Formen er rimelig bra igjen nå God bedring! Dette bygger opp under min teori om at livet er for kort til ikke å seile... eller.no... - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Er 18, jeg. Får sjelden tid til å være på båtplassen på skolen; vi er ikke blant de priviligerte som bruker bærbar pc på skolen, kun andre- og førsteklassene gjør. Da har du valgt feil skole. Sitter på BP hele dagen jeg.. Det har kostet sine anmerkninger, men nå har læreren gitt opp.. (Håper ikke far leser dette... Hender han er innom forumet..) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.