Jump to content

Stor takk til alle bidragsytere på BP

Capella

Recommended Posts

Har fått svar/meninger/løslinger på en rekke spørsmål og problemstillinger her på BP. Har også funnet løsninger for flere i min bekjentskapskrets på deres spørsmål, noe det har vanket noen flasker cognac for :drink: .

Synes det er på tide å rette en skikkelig takk til BP og alle bidragsytere, og ikke minst til initiativtakerne til dette forum.

Er helt sikker på at jeg vil ha mye nytte av BP i resten av min tid, og anbefaler daglig BP til andre som ikke kjenner til denne informative og gode portal.

På nettet finnes det meste (på engelsk), men jeg foretrekker å stille mine spørsmål på norsk/svensk/dansk til båtfolk med erfaring.

:flag::flag_da::flag_sw: -- keep up the good work..

Capella.

Jeg har sagt det før - og sier det gjerne igjen og igjen....

ALT jeg i dag vet og kan om båter - det har jeg lært her på BP

Hver gang jeg som nybegynner har hatt ett eller annet problem eller en utfordring i forhold til båten min, har jeg spurt her på BP. Alle problemene er blitt løst og masse ny erfaring og kunnskap er blitt meg til del :yesnod::yesnod:

Klare ikke å leve en dag uten BP.... :flag:

Mulig det, men jeg bor altså på Sørlandet - og har spurt meg om i ganske mange butikker. Alt fra Maritim til Watskii, og ingen har gitt meg det rådet som fungerte. Derimot var det Astor + flere her som hjalp meg i mål...

Jeg anser de over som "faghandel", og på noen områder har de ikke hatt løsningen.

La nå oss få lov til å gi takk til et forum, som i alle fall etter min oppfattning er det beste båtforumet i Norge - og som har hjulpet mange i mål med deres utfordringer.

Det er vel sannsynlig at det finnes dårlige råd her - fra medlem til medlem - men også gode råd som faktisk fungerer. Det er lov til å spørre om vedkommenes kompetanse/ erfaring før en tar alle svar som "god fisk" (for å holde oss til maritim slang).

:cheers:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Det er jammen på sin plass og hedre BP og oss brukere. Kjøpte båt for ett år siden, som reulterte i masse spm. om mye, som BP gav svar på. Fikk faktisk bedre svar og råd her enn på Framnes Maritime i Sandefjord. Dog skal de ha ros for senere service og oppfølging. :cheers:

Båtplassen er stedet å være og nå framover når vinteren står for døra. Hyggelige og nye bekjentskaper er et fint biprodukt av opphold på BP. Heia Båtplassen.no.

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...