Capella Startet 1.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2008 Har fått svar/meninger/løslinger på en rekke spørsmål og problemstillinger her på BP. Har også funnet løsninger for flere i min bekjentskapskrets på deres spørsmål, noe det har vanket noen flasker cognac for . Synes det er på tide å rette en skikkelig takk til BP og alle bidragsytere, og ikke minst til initiativtakerne til dette forum. Er helt sikker på at jeg vil ha mye nytte av BP i resten av min tid, og anbefaler daglig BP til andre som ikke kjenner til denne informative og gode portal. På nettet finnes det meste (på engelsk), men jeg foretrekker å stille mine spørsmål på norsk/svensk/dansk til båtfolk med erfaring. -- keep up the good work.. Capella. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 (redigert) Henger meg på, Capella ! Båtholdet blir så mye enklere med dette forum og etts eminente medlemmer ! Redigert 1.Oktober.2008 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Jeg har sagt det før - og sier det gjerne igjen og igjen.... ALT jeg i dag vet og kan om båter - det har jeg lært her på BP Hver gang jeg som nybegynner har hatt ett eller annet problem eller en utfordring i forhold til båten min, har jeg spurt her på BP. Alle problemene er blitt løst og masse ny erfaring og kunnskap er blitt meg til del Klare ikke å leve en dag uten BP.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
MartinN Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Intet over, intet ved siden! Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Har også funnet løsninger for flere i min bekjentskapskrets på deres spørsmål, noe det har vanket noen flasker cognac for . Capella. Hmm - kanskje du skylder noen her en konjakk eller to du da Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Mye rare båtfolk her ja. Mye rare meninger og. Personlig så ville jeg ikke basert all min båtresearch bare på et forum. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Ingen har sagt du skal det heller Jeg har i alle fall fått en del bedre råd her enn jeg har fått i faghandelen... Slenger meg på takksigelsen jeg også! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hansi Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 (redigert) Fenomenalt forum som ikke finner sin like noen plass. Redigert 2.Oktober.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Jeg har i alle fall fått en del bedre råd her enn jeg har fått i faghandelen... Hvor og hvilken faghandel? Ble ikke denne nedlagt for en del år siden for ingen ville betale for kompetansen? Sitér dette innlegget Link to post
Uffe Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Fenomenalt forum som ikke finner sin like noen plass. Enig, enig, enig. Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Ingen har sagt du skal det heller Jeg har i alle fall fått en del bedre råd her enn jeg har fått i faghandelen... Da har du gått til feil faghandel. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Mulig det, men jeg bor altså på Sørlandet - og har spurt meg om i ganske mange butikker. Alt fra Maritim til Watskii, og ingen har gitt meg det rådet som fungerte. Derimot var det Astor + flere her som hjalp meg i mål... Jeg anser de over som "faghandel", og på noen områder har de ikke hatt løsningen. La nå oss få lov til å gi takk til et forum, som i alle fall etter min oppfattning er det beste båtforumet i Norge - og som har hjulpet mange i mål med deres utfordringer. Det er vel sannsynlig at det finnes dårlige råd her - fra medlem til medlem - men også gode råd som faktisk fungerer. Det er lov til å spørre om vedkommenes kompetanse/ erfaring før en tar alle svar som "god fisk" (for å holde oss til maritim slang). Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Per Harald Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Det er jammen på sin plass og hedre BP og oss brukere. Kjøpte båt for ett år siden, som reulterte i masse spm. om mye, som BP gav svar på. Fikk faktisk bedre svar og råd her enn på Framnes Maritime i Sandefjord. Dog skal de ha ros for senere service og oppfølging. Båtplassen er stedet å være og nå framover når vinteren står for døra. Hyggelige og nye bekjentskaper er et fint biprodukt av opphold på BP. Heia Båtplassen.no. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
mhemil Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Veldig bra forum der man stort sett får hjelp, og kanskje en god latter inneimellom Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 Jeg er så enig med trådstarter! At folk deler sine erfaringer er gull verdt. Sitér dette innlegget Link to post
Samui Svart 3.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2008 En fin ide og takke dette forumet. Sitter selv langt fra Biltema og Maritim. Brukte mye tid på å finne løsninger på båtproblemer. Nå sjekker jeg på BP og finner løsninger på mange forskjellige ting. En "varm" takk til alle medlemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.